|

پرونده جدایی وریا غفوری از استقلال بسته شد

باشگاه استقلال مخالف قطع همکاری با وریا غفوری است و کاپیتان آبی پوشان از این تیم جدا نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

 باشگاه استقلال دو هفته بسیار پر خبر و پر از حاشیه ای را پشت سر گذاشت. داستان از جایی شروع شد که در دیدار استقلال مقابل نساجی قائمشهر، کاپیتان آبی پوشان به دلایلی نامعلوم به شدت عصبی شد و از کادرفنی تیمش درخواست کرد که او را تعویض کنند. 

پس از درخواست وریا، سیداحمد موسوی جایگزین او شد ولی کاپیتان آبی پوشان در هنگام خروج از زمین مسابقه، به بطری آب کنار زمین لگد زد و پس از جمع کردن وسایلش در رختکن، استادیوم آزادی را نیز ترک کرد. فردای این بازی بود که مبلغ قرارداد غفوری رسانه ای شد تا کاپیتان آبی پوشان زیر فشار شدیدی قرار بگیرد.

با این وجود، غفوری در تمرین پس از بازی مقابل نساجی نیز شرکت نکرد و این مسئله، شایعات پیرامون جدایی کاپیتان استقلال را تقویت کرد. ارسال نوتیس و اخطار به مدیران باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات وریا که از سالهای پیش و در زمان مدیران قبلی پابرجا بوده است به علاوه عدم دریافت به موقع حقوق امسال، باعث شد تا برخی گمانه زنی ها از جدایی احتمالی غفوری خبر بدهند.

 


فعالیت های وریا در خارج از زمین فوتبال و فشارهای عصبی پیرامون این مسئله باعث شد تا برخی از روایت ها حکایت از جدایی قریب الوقوع غفوری بدهد که این مسئله روز گذشته نیز با انتشار خبری پیرامون حضور او در ساختمان فدراسیون فوتبال قوت بخشیده شد.

در فضای مجازی عنوان شد که غفوری پس از ترک تمرین استقلال راهی ساختمان فدراسیون فوتبال شده تا قراردادش را با استقلال فسح کند. خبری که نه توسط شخص خاصی تأیید شد و نه تکذیب هر چند که از ابتدا به نظر می رسید این خبر حقیقت نداشته باشد چرا که غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو مجبور به ترک تمرین روز گذشته شده بود.

البته در این میان اخباری نیز پخش شد که وریا غفوری در لیست مازاد محمود فکری حضور دارد و برخی فشارها باعث شده است که شرط ادامه همکاری با فکری منوط به اخراج غفوری توسط سرمربی آبی پوشان باشد که این خبر نیز صحت نداشت و کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته و تمرین امروز برای دقایق طولانی با محمود فکری به صحبت پرداخت و از سوی دیگر سرمربی آبی پوشان راضی به جدایی یکی از مهره های کلیدی تیمش نیست.

البته غفوری امروز نیز در جلسه ای با اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کرد و پیرامون مسائل مختلف با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند که در این میان به ادامه همکاری غفوری با آبی پوشان نیز تأکید شده است.

 


با تمام این وجود، امروز باشگاه استقلال ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد که هیچ بازیکنی در لیست مازاد فکری قرار ندارد و این باشگاه اجازه جدایی به کسی را نمی دهد. این بیانیه به شایعات پیرامون قطع همکاری استقلال و غفوری پایان بخشید و از طرف دیگر، از درون باشگاه خبر می رسد که استقلالی ها از ابتدا نیز راضی به جدایی غفوری نبوده و او را یکی از سرمایه های بزرگ این باشگاه می دانند.

به هر حال وریا غفوری و استقلال دو هفته بسیار پر فراز و نشیب و پر خبری را پشت سر گذاشتند که هر روز شایعه جدیدی پیرامون قطع همکاری این دو شنیده می شد ولی اکنون پرونده جدایی غفوری از استقلال به طور کلی بسته شده و مدیران تیم به هیچ وجه حاضر به جدایی کاپیتان تیمشان نیستند که اتفاقا از محبوبیت بسیار بالایی نیز نزد هواداران تیم برخوردار است.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها