|

افاضلی: اشتباهات فردی دامن گیر گل‌گهر شد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است اختلاف فنی تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر پنج گل نبوده و دلیل اشتباه فردی بازیکنان تیم سیرجانی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

هومن افاضلی درباره پیروزی 5 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس پله به پله بالا آمد و اگر بخواهیم در مورد بازی با گل‌گهر صحبت کنیم، به نظرم اشتباهات فردی گل‌گهر تأثیر زیادی روی نتیجه بازی داشت. اختلاف بازی آنقدر نبود که نتیجه نشان می‌دهد. ضریب اشتباهات گل‌گهر زیاد بود و نبود قلعه‌نویی هم روی نیمکت تیمش کمی تأثیرگذار بود، ولی پرسپولیس نیز حداکثر استفاده را از موقعیت‌ها کرد و در نیم‌فصل اول قهرمان شد.

وی در مورد اینکه به نظرش چه تیم‌هایی در پایان نیم‌فصل اول خود را در قامت مدعی نشان دادند، گفت: سپاهان رو به رشد است،‌ اما نوسان دارد. پتانسیل تیمی سپاهان با بازیکنانی که دارد، خیلی بیشتر از نتیجه‌ای است که تا الان گرفته است. به نظرم سپاهان با توجه به اینکه روند رو به رشدی داشته است، رقیب سختی برای پرسپولیس خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: درباره استقلال اما چیزی که من از بیرون می‌بینم، این است که این تیم داخل باشگاه یکدست نیست و چه درون باشگاه و چه بین بازیکنان اختلاف‌نظر وجود دارد. این تیم اگر می‌خواهد از تمام پتانسیل خود استفاده کند، که به نظرم پتانسیل بالایی هم دارد و خیلی پُرمهره است، باید مسائل داخلی را حل کند. علاوه بر دو تیم پرسپولیس و سپاهان، استقلال هم مدعی است، ولی باید مشکلاتش را برطرف کند. البته تراکتور هم تیم خوبی دارد، ولی آنها هم درگیر مسائل داخلی هستند.

افاضلی در پایان در مورد ارزیابی خود از نیم‌فصل نخست لیگ برتر توضیح داد: در نیم‌فصل اول هیچ تیمی را بیشتر از حد انتظار ندیدم. تیم‌ها همه در حدی بودند که از آنها انتظار می‌رفت،‌ اما به نظرم لیگ ما نسبت به سال گذشته نزول کرده است. دلیل عمده آن هم این است که تعداد زیادی از بازیکنان خوب لیگ ما طی دو سه سال گذشته به لیگ‌های دیگر رفتند و ما نتوانستیم بازیکنان خوبی به لیگ اضافه کنیم. این باعث شده است لیگ برتر نزول داشته باشد. امسال هم ورود مربی و بازیکن خارجی به لیگ ممنوع بود که این هم روی کیفیت لیگ ما تأثیر گذاشته است.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها