|

نقل و انتقالاتی استقلال در بن بست کامل!

مدیران استقلال که با توجه به لیست محمود فکری در پی جذب بازیکن بودند در جذب تمامی نفرات حاضر در لیست اول و دوم سرمربی خود ناکام ماندند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی دو روزی می‌شود که اخباری درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال به گوش می‌رسد. بازیکنی که طبق ادعای یکی از روزنامه‌ها، نامش در فهرست مازاد محمود فکری قرار داشت و از طرف دیگر این خبر در موردش مطرح شده بود که خود او به دنبال جدایی از استقلال است.

امروز و در شرایطی که کانال باشگاه استقلال خبر فهرست مازاد محمود فکری را تکذیب کرده بود، یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد سیاوش یزدانی به خاطر اتفاقات اخیر در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته و قطعا در نیم فصل دوم در این تیم نخواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد نه یزدانی از استقلال می‌رود نه هیچ بازیکن دیگری و استقلال بدون هیچ خروجی، به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت.

باشگاه استقلال که در روزهای اخیر انواع و اقسام بحران‌ها را سپری کرده است،حالا در آستانه شکستی بزرگ در فصل نقل و انتقالات قرار دارد.

مدیران استقلال که با توجه به لیست محمود فکری در پی جذب بازیکن بودند در جذب تمامی نفرات حاضر در لیست اول و دوم سرمربی خود ناکام ماندند.

در میان ۱۲ نفر موجود در لیست اول و دوم محمود فکری،تنها مهدی کیانی توانایی اخذ رضایتنامه خود را به صورت شخصی از سپاهان دارد که این بازیکن باتجربه نیز پس از مشکلات اخیر استقلال در پیوستن به این تیم مردد شده و مذاکرات خود با ذوب‌آهن و گل‌گهر را پیگیری می‌کند.

باقی نفرات نیز با درخواست‌های مالی تیم‌های مبدأ تقریباً انتقالشان به استقلال منتفی شده است چرا که آبی‌پوشان پولی در بساط ندارد.

تمام این اخبار در حالی است که پنجره نقل و انتقالات استقلال به واسطه طلب ۱۴۰ هزار دلاری بودروف بسته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها