|

تکرار بازی استراماچونی با نام الکس نوری

چند ماه از ماجرای بازگشت استراماچونی نگذشته، هواداران استقلال در حال مرور دوباره یک تجربه تکراری هستند

لینک کوتاه کپی شد

ز همان روزی که فرهاد مجیدی کارش را به عنوان سرمربی استقلال آغاز کرد، سایه سنگین نام استراماچونی بر سر او حس می شد. او در نهایت با همین نام استراماچونی از استقلال جدا شد اما مرد ایتالیایی هرگز به ایران بازنگشت. به نظر می رسد بار دیگر همین سناریو در حال تکرار است.

از همان روزهای آغاز به کار احمد سعادتمند در استقلال، نام استراماچونی مدام شنیده می شد. مدیریت استقلال مدعی بازگرداندن آندره آ استراماچونی، سرمربی محبوب هواداران استقلال بود. همین موضوع فشار مضاعفی روی کادر فنی استقلال ایجاد کرد و امید واهی به هواداران داد. در نهایت هم با نام استراماچونی فرهاد مجیدی کنار رفت، اما نه استراماچونی به ایران برگشت، نه اراده ای برای بازگرداندنش بود و نه استقلال توانست تکلیف نیمکت را پیش از آنکه تیم آسیب ببیند، روشن کند.

گویا بار دیگر همین سناریو در حال تکرار است اما این مرتبه نام الکس نوری مطرح شده. نام الکس نوری می تواند هواداران استقلال را راضی کند. به سادگی می توان با نام الکس نوری کادر فنی را کنار گذاشت، ادعا کرد همه تلاش ها برای آوردن او انجام گرفته اما موانع قانونی و مالی مانع از حضور او در ایران شده است. آن وقت به سراغ یک گزینه داخلی رفت و بار دیگر همین چرخه تکرار شود.

این روزها نام دیگری نیز مطرح می شود. یک مربی ایرانی خارج نشین که مدیران استقلال خود می دانند گرفتن مجوز حضور او در کشور و کار به عنوان سرمربی استقلال، چه اندازه مشکل است.

باید دید تا چه زمانی بازی با نام های بزرگ و امید واهی به هوادار، پولیتیک برخی مدیران در فوتبال ما خواهد بود.

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها