|

احتمال برگزاری لیگ قهرمانان باز هم در قطر

سایت گل در خبری فوری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب میزبان گروه های لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

 در حالیکه چند روز پیش مهلت تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جهت اعلام آمادگی برای میزبانی هر کدام از گروه های پنج گانه منطقه غرب به پایان رسید، AFC موظف است طی روزهای آتی میزبان هرکدام از گروه ها را اعلام کند ولی اکنون رسانه های عربی خبر دیگری را نقل کرده اند.

وب سایت گل عربی در خبری اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی فدراسیون های کشورها را برای انتخاب کشور میزبان مطلع خواهد کرد. این وب سایت در ادامه نوشته است: AFC با توجه به اقدامات پیشگیرانه ای که کشورها برای محدود کردن ویروس کرونا انجام داده اند، هنوز در حال تصمیم گیری برای چگونگی برگزاری مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

 


 وب سایت گل در ادامه و به نقل از منابع خود نوشته است که AFC به فدراسیون های غرب آسیا که می خواهند میزبان گروه های لیگ قهرمانان آسیا باشند، اطلاع داده ممکن است که در این دوره از رقابت ها نیز قطر به عنوان محل برگزاری مسابقات پنج گروه اعلام شود.

به گفته گل، تمایل AFC برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در قطر به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط برخی کشورها در مقابله با ویروس کرونا "Covid 19" است. پیش از این، فدراسیون های عربستان سعودی، عراق، اردن، امارات، ایران و قطر درخواست هایی را برای میزبانی مسابقات گروه هایی که در آنها نماینده هایی از این فدراسیون ها حضور دارند، ارسال کرده اند.

 


به گفته گل، مشکل عربستان سعودی برای میزبانی مسابقات در گروه هایی است که باشگاه های ایرانی در آن حضور دارند و به همین دلیل این کشور تنها کاندیدای میزبانی مسابقات گروه A است که الهلال در آن حضور دارد. الاهلی به همراه استقلال ایران در گروه سوم قرار دارد و النصر نیز ممکن است با فولاد ایران در گروه چهارم حضور پیدا کند به شرطی که نماینده ایران از مرحله پلی آف به مرحله گروهی صعود کند.

گل در ادامه نوشته است در صورتی که میزبانی هر 5 گروه به قطر واگذار نشود، عربستان سعودی کاندیدای میزبانی گروه اول، امارات گروه دوم (گروه تراکتور) و قطر نیز کاندیدای اصلی میزبانی گروه های سوم (گروه استقلال) و چهارم (گروه احتمالی فولاد) است در حالی که میزبانی گروه پنجم (گروه پرسپولیس) به ایران خواهد رسید.

 


این وب سایت در پایان نوشته است که در روزهای آینده و درخصوص برگزاری مسابقات در قطر یا انتخاب کشورهایی که میزبان پنج گروه کشورهای غربی خواهند بود، تصمیم گیری می شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها