|

یوونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر

علیرغم شایعات، یوونتوس هنوز تصمیمی مبنی بر همکاری با زین الدین زیدان ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

 اخبار در مورد آینده زین الدین زیدان روز به روز بیشتر می شود و احتمال دارد این سرمربی فرانسوی در پایان فصل شغل خود را از دست بدهد. رئال مادرید علیرغم یک بازی بیشتر، شش امتیاز از رقیب همشهری خود اتلتیکومادرید کمتر داشته و در حال حاضر در رده دوم لیگ قرار دارد. همچنین لوس بلانکوس از کوپا دل ری نیز حذف شده و شانس زیادی نیز برای موفقیت در لیگ قهرمانان ندارد.

 

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی آندره آ پیرلو در انتهای فصل از یوونتوس منتشر شده است. شکست در لیگ قهرمانان برابر پورتو در بازی رفت و البته قرار گرفتن در رده سوم جدول سری آ باعث شده انتقادات از عملکرد سرمربی جوان و اینالیایی افزایش یابد و برخی از زیدان به عنوان گزینه جانشینی او نام برده اند.

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد یوونتوس در حال حاضر برنامه ای برای تغییر سرمربی نداشته و به پیرلو و کادر فنی او اعتماد دارد. البته عملکرد این سرمربی در پایان فصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما مدیران بیانکونری فعلا برنامه ای مبنی بر قطع همکاری با پیرلو ندارند. به همین دلیل شایعات تماس یوونتوس با زیدان برای فصل بعد حقیقت ندارد و هنوز کسی از باشگاه ایتالیایی برای مذاکره با زیزو وارد عمل نشده است. البته زیدان روزهای درخشانی در ترکیب یوونتوس در گذشته داشته و شخصیت مهم و محبوبی در این باشگاه محسوب می شود، اما فعلا یوونتوس برنامه ای برای همکاری با او ندارد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها