|

فلیک: هنوز به این تیم افتخار می کنم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست برابر فرانکفورت می‌گوید نگران وضعیت تیمش نیست.

لینک کوتاه کپی شد

 قابل پیش‌بینی بود که بایرن‌مونیخ امروز کار دشواری برابر آینتراخت فرانکفورت پیش رو داشته باشد؛ همین اتفاق نیز رخ داد و شاگردان هانسی فلیک با نتیجه 2-1 کار را به میزبان خود واگذار کردند تا این فرصت در اختیار لایپزیش قرار بگیرد که فاصله را با صدر جدول به دو امتیاز کاهش دهد.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست تیمش در بازی خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت گفت: " ما بازیکنان مصدوم و کرونایی زیادی داشتیم. فکر نمی کردم لئون گورتزکا وقتی وارد زمین شود بتواند تا این حد خوب عمل کند. او به ما کمک کرد و انرژی مثبتی را در زمین برای مان ایجاد کرد. ما میتوانیم پیشرفت کنیم و من نگران نیستم."

هانسی فلیک در ادامه گفت: " ما خیلی خوب این بازی را شروع نکردیم. از طرفی آینتراخت با سرعت بالایی بازی کرد. اگر 90 دقیقه به روشی که نیمه دوم بازی کردیم به میدان می رفتیم، برنده مسابقه می توانست متفاوت باشد. ما چند هفته آشفته را پشت سر گذاشته ایم. من صرفاً یک انسان هستم و در عین حال هنوز هم به این تیم افتخار می کنم."

گفتنی است بایرن مونیخ سه شنبه شب در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس به مصاف لاتزیو خواهد رفت؛ دیداری که قطعاً شاگردان هانسی فلیک کار دشواری در آن پیش رو خواهند داشت.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها