|

کونته: لزومی ندارد زلاتان دروازه اینتر را باز کند!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد کسی پیش بینی نمی کرد تیمش هنگام برگزاری دربی صدرنشین باشد.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر بالاخره هفته قبل موفق شد با کسب برتری شیرین مقابل لاتزیو از میلان جلو زده و خود را به صدر جدول سری آ برساند. در آستانه تقابل حساس و تعیین کننده فردا شب اینتر مقابل میلان، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری قبل از این مسابقه حاضر شده و ابراز امیدواری کرد این بار زلاتان در باز کردن دروازه تیمش ناکام باشد.

آنتونیو کونته گفت: "این دربی نسبت به دربی های سالهای گذشته متفاوت است و دلیلش هم شرایط دو تیم در صدر جدول رده بندی سری آ است. میلان از حضور در این شرایط و در بالای جدول خوشحال است و ما نیز می دانیم برای صدرنشینی باید پیروز بشویم.

پیش بینی ادامه فصل بسیار دشوار است. بسیاری تصور می کردند که ما هنگام برگزاری دربی چندین امتیاز از میلان عقب خواهیم بود، زیرا با لاتزیو و فیورنتینا بازی داشتیم و میلان باید به مصاف کروتونه و اسپتزیا می رفت. با این حال ما در حال حاضر یک امتیاز جلوتر هستیم.

 

 

پیام این است که همیشه به دنبال بهترین عملکردمان باشیم و این چیزی است که من همیشه به بازیکنان تیم خود می گویم. هیچ چیزی نسبت به هفته های قبل تغییری نکرده است. ما در تلاش برای رسیدن به هدف مهمی هستیم و اهمیت دربی فردا شب نیز اجتناب ناپذیر است، زیرا مقابل یک تیم قدرتمند به میدان می رویم و نیاز به ارائه یک عملکرد درخشان داریم.

باید به دنبال به حداقل رساندن اشتباهات خود مقابل زلاتان. ما در مورد یک بازیکن قدرتمند صحبت می کنیم که نقش مهمی در ترکیب میلان داشته است. زلاتان در بازی های قبل موفق به باز کردن دروازه اینتر شد، اما حتما نباید این اتفاق تکرار شود. او به دنبال بهترین نتیجه و کسب پیروزی در دربی است.

ما تا امروز هر سه روز یک بار بازی کرده ایم، در نیمه نهایی جام حذفی مقابل یوونتوس به میدان رفته و دو روز بعد در فلورانس بازی کردیم. روی کاغذ می توانیم در مورد مزایا و معایب این شرایط صحبت کنیم، اما باید تمرکز روی اتفاقات درون زمین باشد. روی وظیفه ای که داریم تمرکز کرده و حتی بیشتر از قبل تلاش خواهیم کرد.

من برای ترکیب اینتر در بازی فردا شب در مورد سه پست تردید دارم و من هنوز تصمیم نگرفته ام. اخیرا شاهد روند پیشرفت کریستن اریکسن بوده ایم و این برای ما برای اینتر، برای من و هواداران خوشحال کننده است. "

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی