|

سردار آزمون سویا؛ اینبار جدی یا مثل قبل بازار گرمی؟

در فضای مجازی شایعه شده که سردار آزمون از سویا اسپانیا پیشنهاد رسمی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یک رسانه اسپانیایی خبر داد باشگاه سویا به دنبال جذب مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ است.

سایت «Estadio Deportivo» اسپانیا خبر داد باشگاه سویا به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ روسیه است. بعد از جدایی یوسف النصیری از سویا مسئولان باشگاه می‌خواهند با جذب ستاره ایرانی زنیت جای خالی این بازیکن را پرکنند. آزمون در این فصل از لیگ روسیه در ۱۵ بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. مهاجم ملی‌پوش کشورمان این روزها در حال گذراندن دوران نقاهت است و برای بازی‌ها آماده می‌شود.

سردار آزمون واقعا پیشنهاد دارد؟

هر از گاهی اخباری از انتقال سردار آزمون به یکی از تیم های مطرح اروپا شنیده می شود اما این مهم تاکنون رخ نداده است و این در حالی است که سرمربی زنیت هفته گذشته در واکنش به انتقال سردار گفته بود: با وجود آنکه علاقه‌مندی از طرف تیم‌های اروپایی نسبت به او وجود دارد، اما هنوز پیشنهادی به ما نرسیده است. در اروپا تقاضای گسترده و علاقه‌ای نسبت به بازیکنان روسی نمی‌بینیم.

سرمربی تیم زنیت روسیه عنوان کرد: حضور بازیکنان حتی لژیونر‌ها در روسیه سبب می‌شود تا ارزش کاملا متفاوتی پیدا کنند. جذب یک بازیکن خارجی برای ما هزینه زیادی دارد، اما با این وجود این بازیکنان پیشنهاد‌های گسترده‌ای از تیم‌های مطرح ندارند.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها