|

هشدار به رئال؛ قیمت پدیده فرانسوی بالاست

ادواردو کاماوینگا پدیده جوان باشگاه رن از سال گذشته در فهرست خرید رئال مادرید قرار دارد ولی رقم انتقالش بالا خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

 طی ماه‌های اخیر بارها گفته شد که ادواردو کاماوینگا پدیده جوان و 18 ساله باشگاه رن در تیررس رئال مادرید قرار دارد و زین الدین زیدان درخواست کرده او هر طور که شده به سانتیاگوبرنابئو منتقل شود.

کاماوینگا فصل قبل نمایشی خیره کننده در رن داشت و همین باعث شد تا او مورد توجه پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار گیرد. این هافبک جوان با وجود پیشنهادهای وسوسه انگیز در تیمش باقی ماند اما او دوست دارد که راهی یک تیم بزرگ تر به ویژه رئال مادرید شود.

او اخیرا با جاناتان بارنت به عنوان مدیر برنامه ها قرارداد امضا کرده است. بارنت مدیر برنامه های گرت بیل است و با سران رئال رابطه نزدیکی دارد.

بارنت در واکنش به شایعات انتقال کاماوینگا به رئال گفت:« تابستان امسال برای رئال و همه باشگاه های اسپانیایی تابستان سختی است چرا که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند. متاسفانه فکر نمی کنم تیمی اسپانیایی توانایی جذب کاماوینگا را داشته باشد چرا که رقم او از 50 میلیون یورو پایین تر نیست و برای مثال رئال نباید انتظار داشته باشد که این بازیکن را رایگان جذب کند. رئال یکی از 4 یا 5 باشگاهی است که قدرت جذب کاماوینگا را دارد ولی این تابستان بعید می دانم.»

بارنت در مورد امیدواری دادن به هوداران رئال گفت:« به خاطر شیوه رفتارشان با من و گرت بیل، دلیلی نمی بینم که بخواهم در این مورد به آنها حرفی بزنم و امیدواری خاصی بدهم.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها