|

برونو قهرمانی کسب کند، بعد با کانتونا مقایسه شود

مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است هنوز برای مقایسه برونو فرناندز با اریک کانتونا زود است.

لینک کوتاه کپی شد

استیو بروس معتقد است برونو فرناندز در طول اولین سال حضورش در یونایتد رگه‌هایی از اریک کانتونا را نشان داده اما باید برای شایستگی مقایسه با اریک کانتونا جام قهرمانی کسب کند.

ستاره پرتغالی پس از پیوستن به جمع بازیکنان یونایتد در ژانویه سال گذشته میلادی تاثیر بسیاری در تغییرات این تیم داشته و به بهبود شرایط تیم اوله گونار سولسشر کمک بسیاری کرده است.

چنین تاثیرگذاری باعث شده که فرناندز با اریک کانتونا ستاره سابق شیاطین سرخ، مقایسه شود که درخشش او در میانه دهه 90 میلادی منجر به موفقیت‌های بسیاری برای باشگاه شد اما بروس باور دارد که فرناندز برای مقایسه با او باید اول جام کسب کند.

بروس هم تیمی سابق کانتونا و سرمربی فعلی نیوکاسل، در آستانه دیدار با یونایتد گفت:« چیزی که بر اساس آن عملکرد افراد در یک بازه زمانی مورد قضاوت قرار می‌گیرد، دستاوردهای آنهاست. اریک برای ما سرعت دهنده پیشروی و کسب جام بود. نحوه بازی فرناندز در 12 ماه گذشته به اریک شبیه بوده است.»

بروس ادامه داد:« اینکه برونو را با کانتونا مقایسه می کنند، برای او اتفاق مثبتی است و معتقدم باید به همین روند ادامه دهد. کسب جام با منچستریونایتد به او این اجازه را می دهد تا لقب کانتونای جدید را از آن خود کند. باید ببینیم تیم با برونو چه دستاوردهایی خواهد داشت.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها