|

راز شادی گل بیل و سون با بیمار سرطانی

گفته می شود جشن گل سون هیونگ مین و گرت بیل در لیگ اروپا به دلیل قولی که به یک بیمار مبتلا به سرطان داده بودند، انجام شد.

لینک کوتاه کپی شد

دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا، پنج شنبه شب با برگزاری چند بازی به انجام رسید که در یکی از این مسابقات تاتنهام در استادیوم پوشکاش آرنا مجارستان با نتیجه 4 بر یک از سد تیم ولفسبرگر اتریش گذشت.

در این مسابقه گرت بیل و سون هیونگ مین ستاره های تیم مورینیو بودند. گل نخست تاتنهام توسط بازیکن کره ای این تیم روی پاس بیل به ثمر رسید و گل دوم نیز با حرکت انفرادی ستاره ولزی تیم مورینیو وارد دروازه تیم اتریشی شد.

پس از گلزنی این دو زوج خط حمله تاتنهام، آنها یک شادی بعد از گل مشترک انجام دادند. بیل و سون هر کدام با انگشتان دو دست کلمه W را ایجاد کردند و اکنون گزارش شده است که این جشن ادای احترام به یک بیمار نوجوان سرطانی است که چندی پیش سون هیونگ مین در بیمارستان از او عیادت کرده است.

این دو نفر به افتخار بنیاد Make-A-Wish، خیریه ای که به تحقق خواسته های کودکان مبتلا به بیماری های مهم و حیاتی کمک می کند، حرف W را رو به دوربین های عکاسان نشان دادند. این بیناد خیریه اغلب به خواسته کودکان مبتلا به بیماران حاد جامه عمل می پوشاند و ملاقات های حضوری قهرمانان ورزشی با این کودکان مبتلا به بیماری را صورت می دهد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها