|

مددی همچنان منتظر حضور قایدی در جلسه!

در حالیکه باشگاه استقلال طی دو روز گذشته به صورت رسمی از مهدی قایدی برای حضور در جلسه ای دعوت کرده، اما این بازیکن در این جلسات حضور پیدا…

لینک کوتاه کپی شد

 غیبت مهدی قایدی در تمرینات استقلال طولانی شده است. پس از شکست آبی پوشان برابر سپاهان بود که فکری تمرینات یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته را تعطیل کرد تا شاگردانش دو روز را به استراحت مشغول باشند و از سه شنبه هفته قبل بود که تمرینات تیم آغاز شد.

از روز سه شنبه هفته گذشته تاکنون استقلالی ها 6 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته اند که در تمامی این جلسات، مهدی قایدی مهاجم بوشهری آبی پوشان غیبت داشته است. رسانه رسمی باشگاه استقلال در طول این مدت عنوان کرده بود که قایدی به دلیل سرماخوردگی نمی تواند در تمرینات تیم حضور پیدا کند ولی به نظر می رسد مسئله چیز دیگری است.

ظاهرا مهدی قایدی که از سیاست‌های مالی باشگاه نسبت به خودش دلخور است، خواهان تجدید نظر در مفاد قرارداد خود شده که این اتفاق هنوز روی نداده است. طبق اعلام غیررسمی چند رسانه، مبلغ قرارداد قایدی با یکی از بازیکنان مازاد استقلال برابر بوده و این مسئله باعث اعتراض مهاجم بوشهری آبی پوشان شده و او درخواست افزایش مبلغ قراردادش را دارد.

اما از باشگاه استقلال خبر می رسد که احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان به صورت رسمی از قایدی دعوت کرده است تا در جلسه ای با حضور او و مدیران تیم شرکت کرده تا درخصوص مشکلات او و مبلغ قراردادش بحث و گفتگو کند که این درخواست مددی برای دومین روز متوالی توسط قایدی رد شده و این بازیکن از دعوت مدیرعامل تیمش تمکین نکرده است.

به هر حال موضوع مشکل قایدی و باشگاه استقلال در حال تبدیل به پروسه ای فرسایشی می شود و باید دید بالاخره باشوی کوچک و مدیران تیم چه زمانی بر سر قرارداد این مهره کلیدی به توافق می رسند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها