|

عابر بانک استقلال مشکل میلیچ را حل می کند؟

مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد با اینکه هیات مدیره از کادر فنی انتقاد داشت اما در این شرایط صلاح ندید سرمربی آبی‌ها را تغییر دهد…

لینک کوتاه کپی شد

علی نامداری مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جلسه شب گذشته هیات مدیره این باشگاه اظهار کرد: اصلا بحث برکناری سرمربی تیم مطرح نبود که قرار باشد برای ابقای آن تصمیم گرفته شود. هیات مدیره تا اینجای کار حمایت خود را اعلام کرده است و این مساله در جلسه هیات مدیره نیز مطرح شد.

مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مسائل دیگری که در جلسه هیات مدیره عنوان شد، خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه در خصوص پرداختی‌های بازیکنان استقلال و مطالبات آن‌ها صحبت شد و قرار است درباره آن اقدامات لازم صورت بگیرد. همچنین در خصوص سیاوش یزدانی ابهامات زیادی مطرح شده بود که باید گفت این بازیکن در استقلال می‌ماند و با او تمدید می‌شود.

او در خصوص اینکه وزارت ورزش نقشی در ابقا یا برکناری سرمربی استقلال داشته است، اظهار کرد: خیر وزارت نقشی در این مساله نداشته است. هیات مدیره استقلال لازم را در این مسائل دارد و هیات مدیره با اینکه نسبت به کادر فنی انتقاد داشت اما در این شرایط، صلاح ندیده است تا کسی برکنار شود. در این مدت حاشیه‌های زیادی پیرامون استقلال را فرا گرفته است و باید این حواشی برطرف شود.

نامداری درباره طلب میلیچ از باشگاه استقلال گفت: قرار است یکی از اعضای هیات مدیره، مبلغ مطالبات میلیچ را تامین کند و تکلیف این مساله ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

او در پایان گفت: ما تیم پرستاره‌ای داریم و همچنین از کادر فنی خوبی برخوردار هستیم اما متاسفانه حواشی باعث شده است مشکلات متعددی گریبان‌گیر بشود و امیدواریم با همدلی مجموعه باشگاه و کمک‌های هیات مدیره، بتوانیم شرایط بهتری را برای باشگاه رقم بزنیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها