|

رشیدی: ۶۰ سال است سرخابی ها حاشیه دارند

پیشکسوت استقلال از ماندن فکری در این تیم استقبال می کند زیرا اعتقاد دارد که او شناخت خوبی در نیم فصل به دست آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

 طبق تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال محمود فکری به عنوان سرمربی در این تیم ماندگار شد منصور رشیدی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: کار بسیار خوبی کردند که آقای فکری را حفظ کردند. بالاخره او  شناخت خوبی پیدا کرده است، چه کسی را میخواستند به عنوان جایگزین  بیاورند؟ به نظر من بهتر است آقای فکری به حواشی توجه نکنند و تمرکزشان رو تمرینات تیم باشد و برای نیم فصل دوم روی خط دفاع و هافبک کار کنند تا این ناهماهنگی‌ها از بین برود. بالاخره هزاران مدیرعامل و  مربی از این تیم رفتند و آمدند و استقلال  متعلق به مردم است و ما رهگذر هستیم.

او در مورد ناراحتی هواداران استقلال مبنی بر اینکه این تیم هشت هفته  هفته صدرنشین بود و در نهایت پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد ادامه داد: هواداران حق دارند دلخور باشند و من هم به عنوان پیشکسوت  ناراحت هستم. بازی های خیلی قشنگ در چند هفته آخر از استقلال ندیدیم اما آقای فکری می‌تواند تجربه خوبی کسب کند و موفقیت به دست بیاورد. در هر حال تماشاچیان به استقلال علاقه دارند و با هر اتفاق بدی  ناراحت می‌شوند.

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه حاشیه دارند و این موضوع مربوط به الان  هم نیست و ۶۰ سال است که چنین مسائلی هست و بیشتر هم استقلال از حواشی ضرر کرده است، اما امیدوارم این مسائل کمتر شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها