|

لوکاکو خطاب به زلاتان: بهت گفته بودم لعنتی!

روملو لوکاکو مهاجم اینتر پس از گلزنی در دیدار عصر یکشنبه مقابل میلان، زلاتان ابراهیموویچ را مخاطب فریاد هایش قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

 هفته بیست و سوم رقابت های سری آ ایتالیا امروز با برگزاری حساس ترین دیدار هفته ادامه یافت که در دربی بزرگ شهر میلان، اینتر موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد میزبان خود میلان عبور کند و اختلافش در صدر جدول را به همشهری خود به عدد 4 برساند. در این دیدار لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو زوج خط حمله نراتزوری فوق العاده کار کردن و مارتینز 2 گل به ثمر رساند و لوکاکو نیز یک گل زد و یک پاس گل نیز داد.

اما پیش از برگزاری این دیدار، همگان منتظر رویارویی مجدد زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو مهاجمین دو تیم بودند. پس از دیدار مرحله یک چهار نهایی کوپا ایتالیا و درگیری که میان این دو مهاجم به وجود آمد، حاشیه های زیادی در فوتبال ایتالیا به راه افتاد. در صحنه هایی شگفت انگیز زلاتان به سر به سمت صورت لوکاکو حمله کرد. تصویری که از دربی دلامادونینا به یادگار ماند و حتی در اطراف استادیوم و بر روی دیوارهای آن، نقش نگاره هایی از این جدال دو نفره طراحی شد.

برخی از رسانه ها خبر دادند در دربی چند هفته پیش میان اینتر و میلان، زلاتان ابراهیموویچ علاوه بر توهین های نژادپرستانه، به مادر لوکاکو توهین کرده و مهاجم بلژیکی افعی ها نیز به همسر زلاتان فحاشی کرده است و هر دو نیز از داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کردند هر چند زلاتان در ادامه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد ولی پرونده این درگیری همچنان باز است و این احتمال می رود که این دو بازیکن با محرومیت مواجه شوند.

پس از این درگیری، رسانه های ایتالیا منتظر تقابل دوباره زلاتان و لوکاکو بودند که در دوئل امروز این دو مهاجم تنومند و بلند قامت چه اتفاقی رخ می دهد که در نهایت این لوکاکو بود که توانست مچ ایبرا را بخواباند و با عملکردی قابل توجه نقش بزرگی در پیروزی پر گل تیمش مقابل میلان داشت.

در دربی سال گذشته دو تیم بود که لوکاکو پس از به ثمر رساندن گل چهارم اینتر، پیراهنش را از تن در آورد و بر نوک پرچم کرنر قرار داد و با بلند کردن پرچم کرنر و بوسه زدن بر لباس اینتر، به نوعی اعلام کرد که او پادشاه میلان است. لقبی که رسانه های کشور ایتالیا نیز به این بازیکن داده و او را پادشاه جدید میلان اعلام کردند. 

در اکتبر سال گذشته، زلاتان ابراهیموویچ در مورد وضعیت خود در ایتالیا کاملا صریح بود. او گفت: «میلان هرگز پادشاه نداشت. آنها یک خدا دارند.» در واقع منظور زلاتان از این جمله این بود که خودش خدای شهر میلان است و لوکاکو هیچ پادشاهی در میلان ندارد.

اما در دربی امروز لوکاکو پس از باز کردن دروازه میلان، به شدت خوشحال بود. او در حالیکه دوباره به سمت همان میله پرچم کرنری که در آنجا اعلام پادشاهی کرده بود، می دوید و در حالیکه به سینه اش می کوبید بلند فریاد می زد: «منم، این منم، به تو گفته بودم لعنتی عوضی!» رسانه های ایتالیایی عنوان کرده اند که منظور او از این صحبت ها، زلاتان بوده است و لوکاکو به نوعی یکبار دیگر اعلام کرده اعلام کرده است که او شاه میلان است.

امانوئل روشو روزنامه نگار گاردین در صفحه توئیتر خود نوشته است: من بارها و بارها صحبت های لوکاکو را گوش دادم. کلمه "io" که لوکاکو به کار برد، به معنای من است. او می تواند کلمه "Dio" را به کار برده باشد که به معنای خداست. بدیهی است که از هر جهتی او زلاتان را مورد خطاب قرار داده است.

جنگ تمام عیار زلاتان و لوکاکو، این بار هم به سود مهاجم بلژیکی اینتر به پایان رسید. دو تیم شهر میلان تا فصل بعد، دیگر مقابل هم قرار نخواهند گرفت و باید دید وضعیت زلاتان 39 ساله چه خواهد شد. او در میلان فصل بعد ماندگار است و باز هم شاهد تقابل این پیرمرد سوئدی با لوکاکو خواهیم بود یا این آخرین پرده از جدال پادشاه و خدای شهر میلان بود؟ باید به انتظار نشست.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها