|

استفانو پیولی: نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتیم

استفانو پیولی مدعی شد میلان در نیمه دوم عملکرد خوبی برابر اینتر نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

 میلان در شبی که تنها در دقایق ابتدایی نیمه دوم خوب بازی کرد با سه گل مغلوب اینتر شد تا فاصله اش با صدر جدول به چهار امتیاز افزایش پیدا کند. زلاتان، ستاره ناکام میلان در دقایق پایانی این دیدار تعویض شد و استفانو پیولی فاش کرد خود این ستاره سوئدی به علت مصدومیت درخوایت تعویض شدن داشته است.

استفانو پیولی گفت: "دروازه ما در همان دقایق ابتدایی باز شده و در ادامه ما تلاش کردیم به بازی سرعت داده و کیفیت مان را نشان دهیم که این روند باعث شد اینتر به سبک مورد علاقه اش بازی کند. در دقایق ابتدایی نیمه دوم لیاقت آن را داشتیم که به گل تساوی برسیم و در صحنه گل دوم اینتر نیز باید از همان ابتدا جلوی حمله حریف را می گرفتیم. در کل در مورد نیمه دوم حرفی برای گفتن ندارم، اما در نیمه اول می توانستیم بهتر عمل کنیم.

ما در نیمه دوم ضربات بیشتری به سمت دروازه حریف زدیم و سمیر هندانوویچ عکس العمل های خوبی نشان داد هفته سختی بود ، اما ما می خواهیم واکنش نشان دهیم. ما خیلی هجومی نبودیم زیرا نمی خواستیم فضای زیادی به آنها بدهیم و فضای موقعیت های دو در مقابل دو برای اینتر ایجاد کنیم. اینتر در نیمه دوم کیفیت خود را نشان داد و بازپس گیری توپ از آنها آسان نبود.

به کارمان باور داریم. یک سال و یا حتی سه ماه پیش از قرار گرفتن در چنین جایگاهی رضایت داشتیم. اما حالا خوشحال نیستیم، زیرا این دربی بود و ما خواهان نتیجه بهترین بودیم، اما به هر حال نباید مسیر خود را فراموش کنیم.

ما تنها تیمی هستیم که در مرحله پلی آف لیگ اروپا بازی کرده، بازیکنان مصدوم نیز داشتیم و برخی از بازیکنان بیش از حد بازی کردند. طبیعی است، ما می دانستیم این فصل دشوار است و به همین دلیل باید از آنچه انجام داده ایم خوشحال باشیم. هفته سختی بود، بدترین هفته این فصل. ما می خواهیم به مرحله بعدی لیگ اروپا راه پیدا کنیم و سپس دوباره روی سری A تمرکز خواهیم کرد.

عملکرد زلاتان؟ کارنامه یک مهاجم به عملکرد تیم بستگی دارد. در نیمه اول تلاش کردیم بازیکنان را به محوطه جریمه آنها نزدیک کرده و موقعیت ایجاد کنیم. در اواخر بازی نیز این خود زلاتان بود که درخواست تعویض شد و احساس گرفتکی عضلانی می کرد."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها