|

حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، می گوید این تیم یک فرصت فوق العاده را از دست داده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در روزی که 90 دقیقه کامل کنترل بازی برابر کادیز را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کرد، نهایتاً با پنالتی لحظات آخر حریف دو امتیاز بسیار ارزشمند را از دست داد؛ موضوعی که شاگردان رونالد کومان را از کورس قهرمانی عقب خواهد انداخت.

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، در پایان بازی پیرامون توقف غیرمنتظره این تیم برابر کادیز و از دست رفتن دو امتیاز گفت: " تقصیر خودمان است. مسابقه ای که روی آن کنترل داشتیم را برای خود پیچیده کردیم. ما می‌دانستیم که آنها خیلی بسته بازی خواهد کرد. در عین حال مقصر خود ما هستیم و این یک فرصت بی‌نظیر بود که آن را از دست دادیم.

امتیازات زیادی تا پایان باقی مانده است اما امروز یک فرصت بی نظیر در اختیار ما قرار داشت. هیچ بهانه ای وجود ندارد و واقعاً حیف است. ما باید در برخی چیزها تجدید نظر کنیم و با پیشرفت روبرو شویم. این اصلاً برای ما قابل قبول نیست."

آلبا در ادامه گفت: " ما باید ادامه دهیم چرا که بارسا هستیم و بهانه گیری در اینجا معنایی ندارد. ما باید در هر سه رقابت که در آن حضور داریم به تلاش کردن ادامه دهیم. امروز شرم‌آور بود. ما فرصت بی نظیری داشتیم که آن را از دست دادیم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها