|

گزینه اول PSG در صورت جدایی کیلیان امباپه

پی اس جی در صورت جدایی کیلیان امباپه به سراغ جذب هری کین خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

 این روزها همه جا صحبت از کیلیان امباپه است. هت تریک خاطره انگیز او در نوکمپ برابر بارسلونا سبب شده تا توجهات جهانی بیش از پیش به او جلب شوند. استعداد بزرگ فرانسوی که تنها 21 سال دارد، در موناکو چهره شد. تابستان 2017 رئال و پی اس جی برای جذب او رقابت شدیدی داشتند و در نهایت امباپه ترجیح داد راهی تیم شهر زادگاهش شود.

در 4 سال اخیر او بهترین گلزن پی اس جی بوده و در حالی که تنها یک سال و نیم از قراردادش باقیمانده، هنوز در مورد تمدید یا جدایی به جمع بندی نهایی نرسیده است.

رئال امباپه را می خواهد ولی به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا، توان مالی برای جذب او در تابستان پیش رو را ندارد و از ستاره فرانسوی خواسته تا قراردادش را تمدید نکند. به این ترتیب امباپه تابستان 2022 می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه مادریدی شود.

مسئولان پی اس جی از این قضیه به خوبی مطلع هستند و از حالا برنامه ریزی در مورد جدایی احتمالی امباپه را شروع کرده اند.

طبق ادعای اکیپ، پی اس جی در صورت جدایی امباپه به سراغ هری کین خواهد رفت. ستاره ملی پوش انگلیسی تاتنهام رابطه بسیار خوبی با مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی اس جی دارد. این دو از زمان حضور پوچتینو در تاتنهام ارتباطی نزدیک و دوستانه دارند و کین هنوز از سرمربی سابق خود مشاوره می گیرد. ارتباط خوب این دو باعث شده تا کین به گزینه اول پی اس جی برای جانشینی امباپه تبدیل شود.

مهاجم اول انگلیس از سیتی و منچستریونایتد هم پیشنهاد دارد ولی اولویت تاتنهام برای واگذاری کین، باشگاه های خارجی است. پی اس جی قطعا می تواند گزینه ایده آل سران تاتنهام برای انتقال کین باشد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها