|

آیا مجیدی منتظر دعوت استقلال است؟

فرهاد مجیدی بعد از جدایی از استقلال تمام پیشنهادها را رد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی بعد از جدایی از استقلال تمام پیشنهادها را رد می کند. بعد از جدایی مجیدی از استقلال این مربی هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. قبل از شروع فصل تراکتور مذاکرات فشرده ای را با مجیدی داشت اما این مربی پیشنهاد تی تی ها را نپذیرفت. البته نبایددفراموش کنیم که بعد از تغییر مدیریت باشگاه او همچنان امیدوار بود به استقلال بر گردد اما این اتفاق نیفتاد و بدون شک یکی از دلایل مهم مجیدی برای رد پیشنهاد خوبی تراکتور بود.

بعد از پایان نیم فصل و مشخص شدن جایگاه تیم ها بعضی از تیم ها با مربی فعلی خود قطع همکاری کردند و به دنبال مربی جدید بودند تا تیمشان را از بحران خارج کنند. یکی از تیمهایی که نتایج ضعیف  دور از انتظاری داشت ذوب آهن بود آنها با رحمان رضایی در پایان نیم فصل ۱۱ امتیاز به دست آوردند و در رده ۱۲ لیگ برتر قرار گرفتند بعد از آن مدیران ذوب آهن با این مربی قطع همکار کردند و به دنبال یک مربی نامی و تراز اول بودند در بین گزینه ها نام مجیدی هم بود این تیم خیلی تلاش کرد تا با این مربی به توافق برسد حتی خبر از توافق اولیه با این مربی دادند اما دررنهایت این اتفاق نیفتاد و مجیدی پیسنهاد ذوبی ها را هم رد کرد.

اخباری هم از مذاکرات نفت مسجد سلیمان و نساجی با مجیدی مخابره شد که معلوم شد در حد شایعه بوده است و هیچ مذاکره ای با این مربی نشده است. هر آنچه است مجیدی همچنان امیدوار به بازگشت به استقلال است و این احتمال بیش از گذشته ممکن است اتفاق بیفتد با شرایط که استقلال دارد و فشاری که این روزها روی کادر فنی و در راس آنها فکری وجود دارد و در صورتی که فقط در چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم استقلال متزلزل نشان بدهد و فاصله اش با صدر بیشتر شود مسلما مجیدی شانس زیادی برای بازگشت به استقلال خواهد داشت.

منبع: شفقنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها