|

پنجره پرسپولیس سه قفله بسته شد!

با صدور رای کمیته استیناف در مورد پرونده شکایت مکانی از پرسپولیس، این دروازه بان هم به صف طلبکاران باشگاه پرسپولیس اضافه شد

لینک کوتاه کپی شد

با رای کمیته استیناف پنجره باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات سوشا مکانی بسته شد.

به گزارش طرفداری، در روزهایی که تیم های ایرانی حق خرید بازیکن خارجی جدید را ندارند شاکیان داخلی باشگاه پرسپولیس برای این تیم دردسر ساز شده اند. امروز آرش شکرریز، کارگزار سوشا مکانی از بسته شدن باشگاه پرسپولیس و نفت آبادان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات دروازه بان سابقش خبر داد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات شایان مصلح و ماریو بودیمیر در موعد مقرر شده با محرومیت پنجره بسته مواجه شده بود.

باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر در تلاش بود تا بدهی ماریو بودیمیر را به طور کامل پرداخت کند تا خطری پرسپولیس را از سوی بودیمیر تهدید نکند. مهاجم سابق این تیم بخش زیادی از پولش را دریافت کرده و حالا منتظر 5 درصد سود دیرکرد سالیانه مطالباتش است تا به حسابش بنشیند و تاییدیه دریافت کامل پول را برای فیفا ارسال کند اما شایان مصلح هم چیزی حدود 500 میلیون تومان از باشگاه سابقش طلبکار است و پرسپولیسی ها برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باید علاوه بر مطالبات مصلح و بودیمیر، طلب 800 میلیونی سوشا مکانی را هم پرداخت کنند.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس حالا دو قفل ساخت ایران و یک قفل ساخت کرواسی دارد. پرسپولیسی برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات زمساانی باید بدهی این بازیکنان را پرداخت کنند تا محرومیتی شامل حال این باشگاه نشود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها