|

پورعلی‌گنجی بمب تازه نقل و لنتقالات در راه تراکتور!

مالک تراکتور به دنبال خرید مدافعی است که در سال‌های گذشته هیچ تیم ایرانی موفق به جذب آن نشد.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع ملی پوش ایران در آستانه حضور در تراکتور است. در حالی که گفته می‌شود امروز از خرید جدید تراکتور یعنی مهدی کیانی رونمایی خواهد شد اما بمب اصلی باشگاه تراکتور در راه است. تیم تبریزی که پیش از این رسول خطیبی را روی نیمکت خود نشانده بود و پیمان بابایی را از ماشین سازی به خدمت گرفته بود حالا به دنبال جذب ملی‌پوش فوتبال ایران است.

مرتضی پورعلی‌گنجی گزینه اصلی رسول خطیبی برای سامان دادن به وضعیت خط دفاعی تراکتور است. پورعلی‌گنجی که در سال‌های اخیر همیشه نامش در لیست خرید پرسپولیس بوده حالا با پیشنهاد نجومی زنوزی احتمالا راهی تبریز خواهد شد.

مدافع تیم ملی در حال مذاکره با باشگاه چینی است تا با پرداخت مبلغی رضایتنامه خود را دریافت کند به جمع تراکتوری‌ها اضافه شود. انتقالی که پرسروصداترین انتقال نیم فصل ایران لقب خواهد گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین پورزاد پرسپولیسی 🌷🌷🌷 ارسالی در

    سلام بر ارتش سرخ اسیا تیم محبوب اسیا بازیکن می خواهد چون در جام حدفی ولیگ ایران واسیا بازی میکن سعید واسعی بازیکن خوبیه علی نعمتی عالیه وشهریار مقانلو و قاسمی نژاد پس پرسپولیس باید بازیکن داشته باشه علتش هم چون بازیکنان ما خیلی خطلا میکنتد باز فینال باز بازیکن نیست نشه پس تیم باید قوی وحرفه ای بسته بشه با بردهای اقتصادی ۱ بر صفر نمیشه گفت برد تیم بازی باید پر گل باشه تا تیم ها بدونند که پرسپولیس قوی ومحکم بازی میکن اقا یحیی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها