|

راز موفقیت یحیی در پرسپولیس لو رفت

شاگردان یحیی گل‌محمدی بیشتر از سایر تیم‌ها در نیمه دوم گل زده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها که چهار دوره پیاپی است قهرمان رقابت‌های لیگ برتر می‌شوند، نیم فصل اول رقابت‌های این فصل را هم با صدرنشینی پشت سرگذاشته‌اند. دو عامل موفقیت پرسپولیس در نیم فصل اول، سیستم دفاعی منسجم آن‌ها و عملکرد خوب سرخپوشان در نیمه دوم بوده است. گل‌محمدی که به عنوان اولین ایرانی پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمان آسیا رساند، در نیم فصل اول تیمش بیشتر از سایر حریفان در نیمه دوم گل زده است. در این گزارش بررسی کرده‌ایم در نیم فصل اول، کدام مربیان در نیمه اول و نیمه دوم عملکرد بهتری داشته‌اند.

نویدکیا صدرنشین نیمه اول

سپاهان محرم نویدکیا در پایان نیم فصل اول بعد از پرسپولیس در رده‌ی دوم جدول رده بندی قرار گرفت. شاگردان نویدکیا بهترین تیم در نیمه اول نیم فصل بوده‌اند. زردپوشان اصفهانی با ۱۸ گل، بهترین خط حمله‌ی نیمه اول را داشتند. سپاهانی‌ها در جدول رده بندی نیمه اول، ۳۱ امتیاز گرفته‌اند که بیشتر از سایر تیم‌ها است.

کمترین گل در نیمه اول را سایپایی‌ها داشته‌اند. شاگردان ابراهیم صادقی فقط یک‌بار توانسته‌اند در نیمه اول مقابل حریفان به گل برسند. در جدول رده بندی نیمه اول، ماشین سازی و سایپا با کسب ۱۰ امتیاز، کمتر از سایر تیم‌ها امتیاز گرفته‌اند.

شاگردان محمد ربیعی در تیم مس رفسنجان هم کمتر از سایر تیم‌ها در نیمه اول گل خورده‌اند. مسی‌ها فقط ۲ بار دروازه‌شان در این نیمه باز شده است. سه تیم نساجی، ذوب‌آهن و ماشین سازی با ۱۱ گل خورده، بیشتر از سایر تیم‌ها در نیمه اول گل خورده‌اند.

پرسپولیس بهترین تیم نیمه مربیان

سرخپوشان پایتخت در نیمه دوم بیشتر از سایر تیم‌ها گل زده‌اند و کمتر از آن‌ها هم گل خورده‌اند. پرسپولیس‌ها با ۱۴ گل زده و ۴ گل خورده، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع نیمه مربیان را از آن خود کرده‌اند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل گهر، اما از نظر امتیازی عملکرد بهتری در نیمه مربیان داشته اند. گل گهری‌ها در جدول امتیازی نیمه دوم، ۲۹ امتیاز گرفته و بالاتر از پرسپولیس ۲۸ امتیازی قرار گرفته‌اند.

بدترین خط حمله در نیمه دوم را نساجی و پیکان با ۵ گل زده دارند. ذوب‌آهن با ۱۴ گل خورده بدترین خط دفاعی نیمه دوم را از آن خود کرده است. در جدول امتیازی نیمه دوم، ماشین سازی قعرنشین است.

ابراهیم صادقی مرد تعویض‌های طلایی

سایپا و مس رفسنجان در نیم فصل اول بیشتر از سایر تیم‌ها موفق شده‌اند توسط بازیکنان تعویضی به گل برسند. ابراهیم صادقی سرمربی سایپا ۴ تعویضش در نیم فصل اول منجر به گلزنی شده که این ۴ تعویض، ۷ امتیاز برای این تیم آورده است.

ربیعی هم که مانند صادقی ۴ تعویضش منجر به گلزنی شده، از این ۴ تعویض ۶ امتیاز کسب کرده است. (۲ تعویض از ۴ تعویض ربیعی، در امتیاز کسب شده مس در آن بازی تاثیری نداشته است.)

نکته‌ی جالب در مورد بازیکنان تعویضی‌ای که گل زده‌اند این است که یحیی گل‌محمدی و محمود فکری سرمربیان دو تیم پرطرفدار پایتخت، هیچ تعویضی نداشته‌اند که بازیکن تعویضی آن‌ها بتواند در بازی گل بزند.

منبع:فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها