|

چرا علی کریمی با اعضای مجمع ارتباط نمی ‌گیرد؟

رئیس هیئت فوتبال فارس با تاکید براینکه ارتباط با اعضای مجمع منجر به شناخت بهتر از کاندیداها خواهد شد، این ارتباط را در انتخاب فرد بسیار…

لینک کوتاه کپی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید، یکشنبه دهم اسفندماه برگزار می شود و از استان فارس، سه نفر در این مجمع صاحب رای هستند که غلامعلی هنرپیشه، رئیس هیئت فوتبال، یکی از آنان و خودش هم کاندیدای عضویت در هیئت رئیسه جدید است.

حرف‌های رئیس هیئت فوتبال استان فارس را بخوانید:

 *تمام تلاشم این ست که بتوانم به کاندیدایی رای دهم که برای فوتبال ما مفید باشد. مشغول بررسی برنامه‌های ارائه شده کاندیداها هستم. هرچند شاید برنامه‌ها فاقد ضمانت اجرایی باشد؛ بنابراین علاوه بر برنامه باید رزومه کاندیداها را هم در نظر گرفت و به جمع‌بندی نهایی رسید.

*از نظر من، آقای کریمی یک شخصیت بزرگ و قابل احترام است، اما چه بخواهیم چه نخواهیم، در چنین انتخاباتی باید یک سری ارتباطات برقرار شود. اینکه توقع داشته باشید لابی‌گری نباشد، غیرممکن است. آقای کریمی با اینکه شخصیت بزرگ و توانمندی است، اما هیچ ارتباطی با اعضای مجمع نگرفته و این به نظر من یکی از اشکالات ایشان است. چه بسا اگر این ارتباطات را با اعضا برقرار می کرد، می توانست شانس زیادی برای انتخاب شدن داشته باشد.

*سلامت شخص قطعا مهم است و من هم هیچ شکی در سلامت آقای کریمی ندارم. اما هر کاندیدا باید بیاید صحبت کند، بگوید برای تیم‌های ملی چه برنامه‌ای دارد، در بخش روابط بین الملل چه کاری می خواهد انجام دهد، در بخش استعدادیابی، باشگاه ها، مشکلات هیئت ها و سایر مسائل هم اظهار نظر کند و بگوید می خواهد چه کاری انجام دهد. آقای کریمی رزومه پر و پیمانی از همه نظر دارد، اما باید می آمد و برنامه هایش را اعلام می کرد.

*اگر بخواهم بدون تعارف صحبت کنم باید بگویم آقای کریمی سابقه مدیریتی آنچنانی ندارد، اما می توانست در همین باره صحبت کند. شاید ایشان چند مدیر خوب در نظر دارد که بخواهد از آنها به عنوان مشاور یا در رده های مدیریتی استفاده کند.

*ما که می خواهیم رای بدهیم، باید در جریان این مسائل باشیم. درستش هم همین است؛ کاری مثل اداره فدراسیون فوتبال را نمی توان به تنهایی پیش برد و قطعا یک کار جمعی است. این که آقای کریمی هیچ صحبتی درباره این مسائل نکرد، چندان حرفه ای نبود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها