|

پوچتینو: نیمار طبق برنامه پیش می رود

مائوریتسیو پوچتینو مدعی شد روند بهبودی نیمار طبق برنامه پیش می رود.

لینک کوتاه کپی شد

پاری سن ژرمن در هفته های اخیر ستاره برزیلی و 28 ساله خود را  به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشته است. البته به جز نیمار بازیکنانی چون آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس، الساندرو فلورنزو، مارکو وراتی و مائورو ایکاردی نیز با مصدومیت روبرو هستند و شرایط برای پاری سن ژرمن آسان نیست. حالا مائوریتسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل دیژون مدعی شد برای این مشکل راه حلی پیدا خواهد کرد.

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "نیمار بر اساس برنامه ای که توسط کادر پزشکی تعیین شده پیش می رود. او از نظر روحی در شرایط مساعدی قرار داشته و روند بهبودی او طبق برنامه پیش می رود. بعد از تمرین متوجه شدیم قادر به استفاده از چند بازیکن در مسابقه این هفته خود نیستیم. می دانیم فرصت زیادی نداریم و سعی خواهیم کرد بهترین راه حل ممکن برای کسب پیروزی در این مسابقه را پیدا کنیم.

ما در بخش هجومی در دیدار مقابل موناکو که خوب دفاع می کرد، از طراوت و خلاقیت کافی برخوردار نبودیم، اما نباید فراموش کرد چند روز قبل از آن مسابقه در بارسلونا، از این حیث موفق عمل کردیم. برای دیدار مقابل دیژون نیز راه حل هایی پیدا خواهیم کرد و من فکر می کنم بازیکنانی که در زمین حاضر خواهند بود، مطابق با برنامه تعیین شده پیش می روند."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها