|

استقلال برای حفظ قائدی قید 60 میلیارد را زده بود!

مدیران استقلال روی پول فروش قائدی حساب باز کرده اند، مبلغی که می تواند بسیاری از مشکلات آبی ها را حل کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قائدی خواهان گنجانده شدن بندی در قراردادش است که به موجب آن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، با پرداخت 500 هزار دلار اجازه جدایی از استقلال را داشته باشد. اما چرا باشگاه استقلال با خواسته بازیکن خود موافقت نمی کند؟

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال پیش از آغاز فصل پیشنهاد 2.8 میلیون دلاری برای مهدی قائدی دریافت کرد. یک باشگاه قطری برای جذب ستاره آبی ها حاضر به پرداخت 2.8 میلیون دلار بود که این پیشنهاد با پاسخ منفی استقلال مواجه شد. در این پیشنهاد 1.5 میلیون دلار به باشگاه استقلال می رسید و 1.3 میلیون دلار به مهدی قائدی. پس از پاسخ منفی باشگاه استقلال، قطری ها قضد داشتند 2 میلیون دلار به استقلال پرداخت کنند و 800 هزار دلار به قائدی، با این قول که فصل بعد دستمزد این بازیکن افزایش یابد. اما استقلال باز هم حاضر به فروش بازیکن خود نشد.

آن زمان استقلال با مشکلات مالی زیادی از جمله مطالبات وینفرد شفر مواجه بود. در چنین شرایطی استقلال حاضر به فروش بازیکن خود نشد. حالا قائدی از باشگاه می خواهد در صورت دریافت پیشنهاد خارجی با پرداخت 500 هزار دلار اجازه جدایی از استقلال را داشته باشد. با مخالفت باشگاه، قائدی حتی راضی شد یک میلیون دلار بدهد و از باشگاه جدا شود اما استقلالی ها باز هم رضایت ندادند.

دلیل مخالفت باشگاه استقلال با درخواست قائدی مشخص است. آبی ها از فروش او قبل از آغاز فصل صرف نظر کردند در حالی که دو میلیون دلار به باشگاه می رسید. حال هیچ توجیهی ندارد که با 500 هزار یا حتی یک میلیون دلار، بازیکنی که تا سال 1402 قرارداد دارد، بند خروج بگیرد.

باشگاه استقلال معتقد است با فروش قائدی در پایان فصل می تواند به درآمد قابل توجهی برسد. استقلال با قائدی قرارداد 5 ساله بست. در فوتبال قرارداد بلندمدت با استعدادهای جوان یک سرمایه گذاری منطقی محسوب می شود. استقلالی ها هم می خواهند از سرمایه خود نهایت استفاده را ببرند. استقلال با فروش قائدی در پایان فصل هم می تواند طلب استراماچونی را پرداخت کند و هم تا زمان یافتن جایگزین مناسب، از ستاره خود نهایت استفاده را ببرد.

اما اگر استقلالی ها امروز با درخواست قائدی برای بند خروج موافقت کنند، این بازیکن فردا می تواند از باشگاه جدا شود چرا که او همین حالا هم پیشنهاد دارد.

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها