|

مغانلو - پرسپولیس؛ بیش از 99 درصد

جدیدترین خرید پرسپولیس از پرتغال می آید و شهریار مغانلو به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که از مدت ها پیش بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کاری شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال و بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شده بود، این بازیکن بلند قامت در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس خواهد پیوست تا در نیم فصل دوم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور پیدا کند.

قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس قرضی و به مدت 6 ماه است. این بازیکن که در فصل گذشته عضو تیم پیکان بود، با لباس خودروسازان عملکرد قابل توجهی داشت و موفق شد 14 گل برای این تیم به ثمر برساند. این درخشش مغانلو باعث شد تا او در نقل و انتقالات تابستانی راهی فوتبال پرتغال و تیم سانتاکلارا شود.

در حالیکه پیش از حضور مغانلو در فوتبال پرتغال، او مدنظر یحیی گل محمدی قرار داشت و سرمربی پرسپولیس قصد داشت از این بازیکن در تیمش استفاده کند اما مغانلو راهی پرتغال شد و پس از اینکه 13 بار برای این تیم در رقابت های لیگ و جام حذفی به میدان رفت، موفق شد یک بار با پیراهن سانتاکلارا گلزنی کند.

در حالیکه بحث بازگشت مغانلو به فوتبال ایران به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور نیز یکی از علاقه مندان به جذب این مهاجم بود ولی علیرضا رحیمی معاون باشگاه تراکتور با ارسال یک استوری در صفحه شخصی خود نوشته بود که با وجود ارائه یک پیشنهاد خوب به مغانلو، او به دلیل علاقه شخصی تیم دیگری را انتخاب کرده است.

پس از مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در پرتغال، سرانجام حضور مغانلو در پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او پس از مهدی ترابی، دومین خرید زمستانی سرخپوشان خواهد بود. باید منتظر ماند تا ساعات پیش رو خبر عقد قرارداد رسمی مغانلو با پیراهن پرسپولیس منتشر شود.

پرسپولیس از چندی پیش برای تقویت خط حمله خود اقدام به مذاکره با مغانلو کرده است که در این رابطه توافق با باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه و همچنین این بازیکن برای مدت قرارداد و مبلغ آن به چالشی برای نهایی شدن آن تبدیل شده است. با این حال با حضور سرزده مغانلو در ایران، به نظر می‌رسد طرفین به توافقات نسبی دست یافته‌اند و باید منتظر دومین انتقال جالب توجه سرخ‌ها در پنجره زمستانی بود.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها