|

نیم فصل دوم هم بدون تماشاگر برگزار می شود

بازی های نیم فصل دوم هم بدون تماشاگر برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

زمزمه هایی مبنی بر حضور بازی های دور برگشت با حضور حداقلی تماشاگر و رعایت پروتکل های بهدشتی وجود داشت اما شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور این برنامه را عملی نخواهد کرد. 

به گفته یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش  خطاب به فدراسیون فوتبال والبته به صورت شفاهی اعلام کرده بهتر است بازی های دور برگشت لیگ برتر و دیگر لیگ ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود. هم چنین همه مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل برگزاری است. 

پیش تر سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات گفته بود تلاش خواهیم کرد بازی های دور برگشت لیگ برتر را با حضور حداقلی تماشاگر و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم. هم چنین صحبت از لغو دیدارهای لیگ برتردر استان خوزستان به بهانه شیوع ویروس کرونای انگلیسی بود که این موضوع هم منتفی است. حتی فدراسیون فوتبال پنج شنبه گذشته در اهواز دیدار استقلال ملاثانی در برابر بادران در چارچوب جام حذفی را برگزار کرد. به واقع ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در اینباره اطلاعیه ای صادر نکرده است و طبق برنامه دیدار فولاد  در برابر ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتور برگزار خواهد شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها