|

فرار مسی از پس‌گردنی و کف گرگی!

لیونل مسی خیلی خوش شانس بود که عصر شنبه و در دیدار مقابل سویا، از شر مشت ها و کف گرگی خوان خوردان جان سالم به در برد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا و در یک دیدار بسیار حساس میزبان سویا بود که در نهایت شاگردان کومان با نتیجه دو بر صفر از سد مهمان خود گذشتند. در این دیدار لیونل مسی مرد اول میدان بود. او ابتدا یک گل برای عثمان دمبله ساخت و خودش نیز تیر خلاص را بر پیکر سویا وارد کرد تا بلوگرانا برنده از زمین خارج شود.

 

 

اما در دقیقه 88 این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. لیونل مسی پس از عبور از چند بازیکن سویا به سمت دروازه این تیم هجوم برد که در این میان خوان خوردان هافبک اسپانیایی سویا از تمامی فنون رزمی برای متوقف کردن مسی بهره برد ولی باز هم تلاش او بی نتیجه بود.

 

 

گارد خوردان در این صحنه به نوعی بود که به نظر می رسید او از ابتدا به قصد کتک زدن مسی رفته است و یک ضربه با کف دست به سمت مسی روانه کرد که در زدن ستاره آرژانتینی بارسا ناکام بود و سپس مشت های خودش را به سمت فوق ستاره آبی اناری ها روانه کرد که فرار سریع مسی باعث شد او از ضربات عجیب و غریب این هافبک سویا در امان بماند.

 

 

البته آلخاندرو هرناندز داور این دیدار در این صحنه بازی را متوقف کرد و یک کارت زرد به خوان خوردان نشان داد و او را جریمه کرد اما هواداران بارسا و سویا به خوبی می دانند که این حرکات خوردان ریشه در اتفاق چند هفته پیش میان او و مسی دارد و شاید بتوان گفت که او از قصد و به عمد می خواسته است تلافی ضربه آرنج مسی را سر او دربیاورد.

 

 

در دیدار دو هفته پیش سویا و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری که با برتری دو بر صفر سویا به پایان رسید، در یک صحنه لیونل مسی برای تصاحب توپ با خوان خوردان درگیر شد و ضربه ای با آرنج به صورت این بازیکن وارد کرد که باعث آسیب دیدگی او شد.

در آن صحنه که در اواسط نیمه دوم و زمانی که بازی یک بر صفر در جریان بود رخ داد و در حالیکه بازی به دلیل آسیب دیدگی جوردن متوقف شده بود، داور از دادن کارت به مسی خودداری کرد هر چند که بسیاری از فوتبال‌دوستان در فضای مجازی اعتقاد داشتند داور باید مسی را با کارت قرمز جریمه می کرد ولی این اتفاق رخ نداد و اکنون به نظر می رسد حرکات عصر شنبه خوان خوردان و کف گرگی که او به پشت مسی وارد کرد، تنها به دلیل انتقام همان ضربه آرنج فوق ستاره آرژانتینی به صورت او بوده است.

 

 

 

 

لیونل مسی دو هفته پیش و در دیدار نیمه نهایی کوپا دل ری اینگونه به صورت خوان خوردان کوبید و از گرفتن کارت قرمز فرار کرد و اکنون به نظر می رسد هافبک سویا عصر شنبه و پس از اطمینان از شکست دو بر صفر تیمش، تنها به خاطر انتقام همین صحنه در پی زدن کف گرگی به مسی بود!

البته در دیدار عصر شنبه دو تیم که با برتری و انتقام بارسا به پایان رسید، مسی یکبار دیگر از گرفتن کارت قرمز فرار کرد. در حالیکه ستاره بارسا یک کارت زرد گرفته بود، چند دقیقه بعد کاپیتان بارسلونا با متوقف کردن ژوئل کنده جلوی حمله خطرناک سویا را گرفت، اما داور در کمال تعجب به او کارت زرد دوم را نشان نداد و لیونل مسی در زمین باقی ماند. این صحنه بقدری مشکوک بود که خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و در نهایت با کارت زرد نیز جریمه شد.

به هر حال به نظر می رسد که نبرد مشت زنی میان مسی و خوان خوردان درون زمین فوتبال ادامه دار است و باید دید ضربه سوم را کدامیک از این دو بر دیگری وارد خواهد کرد!

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها