|

سید حسین حسینی فیکس شد؛ کمر رشید مظاهری درد گرفت!

به نظر می‌رسد دروازه بان استقلال وقتی متوجه شد جایی در ترکیب این تیم مقابل مس رفسنجان ندارد، مصدومیت را بهانه و تمرین را ترک کرد

لینک کوتاه کپی شد

 بعد از بازی با سپاهان و گل‌هایی که استقلال دریافت کرد، تقریبا همه می‌دانستند بازی با مس رفسنجان، سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد، اما این موضوع در تمرینات مشخص نبود.

با این حال امروز که محمود فکری تصمیم گرفت در تمرین از سیدحسین حسینی درون دروازه تیم اصلی استقلال استفاده کند، شنیدیم رشید مظاهری کمردرد را بهانه کرد تا نیمکت نشینی او در این بازی به مصدومیت ربط داده شود و نه به فرمول فکری و مرفاوی که بعد از هر شکست دروازه بان تیم را عوض می‌کنند.

همچنین اینکه گفته می‌شود مظاهری با نحوه تمرین دادن سعید عزیزیان مشکل دارد، به نظر نمی‌رسد درست باشد چرا که این دروازه بان در روز‌های گذشته بدون مشکل با مربی خود کار کرده بود.

دقایقی پیش عکسی در فضای مجازی پخش شده بود که رشید مظاهری به دلیل طی کردن روند درمانی کمرش، به بیمارستان مراجعه کرده و MRI هم گرفته است.

photo_2021-02-28_13-28-44

باید دید در نهایت رشید مظاهری به چه دلیل تمرین استقلال را ترک کرده است. آیا واقعا کمر درد باعث شده تمرین را نیمه کاره رها کند یا کمر درد بهانه‌ای است برای نیمکت نشینی مظاهری که دروازه بان اول استقلال در فصل جاری است.

مظاهری بعد از نمایش‌های خیره کننده اش در دروازه استقلال، مقابل سپاهان روز پر فروغی نداشت و فکری باری بازی با مس رفسنجان، حسینی را به میدان می‌فرستد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها