|

شانس اصلی فتح چمپیونزلیگ از نگاه تونی کروس

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، معتقد است اگر بایرن‌مونیخ شانس اول فتح چمپیونزلیگ نباشد یکی از اصلی ترین آن ها خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

 بایرن مونیخ چندی پیش موفق شد با قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شش گانه خود را تکمیل کند؛ باواریایی‌ها طی یک سال گذشته به تمام افتخارات ممکن با هانسی فلیک دست یافته اند و حالا ستاره سابق این تیم معتقد است که این باشگاه یکی از اصلی‌ترین شانس‌های فتح چمپیونزلیگ در فصل جاری نیز خواهد بود.

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، در مصاحبه ای با نشریه بیلد آلمان در این باره گفت: " بدون شک بایرن مونیخ یکی از اصلی‌ترین مدعیان محسوب می‌شود. نه به خاطر این که در حال حاضر قهرمان هستند بلکه این به دلیل کیفیتی است که آنها دارند. بایرن قطعاً یکی از اصلی‌ترین مدعیان است، البته اگر نگوییم آنها مدعی اول هستند."

شایعات انتقال داوید آلابا به رئال مادرید: "چیزی نمی دانم. با او صحبت نکرده ام و او با من تماس نگرفته است اما فکر می کنم به اندازه کافی بزرگ است که خودش تصمیم بگیرد. از طرفی نمی دانم که او چه پیشنهاداتی دارد. اگر 30 بار با او تلفنی صحبت می‌کردم می‌توانستم تصمیمش را بفهمم اما فعلا فقط چیزهایی که در این باره گفته می‌شود را می‌خوانم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها