|

دورتموند جانشین هالند را انتخاب کرد

در باشگاه دورتموند به دلیل شرایط نه چندان خوب اقتصادیف فروش ارلینگ هالند را گزینه ای مطلوب برای بهبود وضعیت مالی می بینند.

لینک کوتاه کپی شد

 رئیس باشگاه دورتموند در مصاحبه ای که اخیرا انجام داد، راجع به فروش احتمالی بازیکنان این تیم و وضعیت اقتصادی باشگاه صحبت کرد تا زمزمه های جدایی ارلینگ هالند نیز بیشتر شود.

یوآخیم واتسکه گفت:« در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا نمی توانم هیچ احتمالی را رد کنم. هر چند این لزوما هدف ما نیست. لازم است که یک تعادل مادلی برقرار کنیم: ما باید تیمی قدرتمند در زمین داشته باشیم و در عین حال از نظر اقتصادی نیز پایدار و با ثبات باشیم.

اگر کل فصل آینده را بدون تماشاگر بازی کنیم، مطمئنا باید به فروش بازیکنان فکر کنیم. تقاضای وام و اعتبار از بانک به جای فروش بازیکن قطعا راهی نخواهد بود که ما در پیش خواهیم گرفت.»

طبق ادعای رسانه های آلمانی باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه به احتمال بالای جدایی هالند، یک مهاجم جوان سوئدی را برای جایگزینی او انتخاب کرده است. 

دورتموند برای فروش هالند 100 میلیون یورو می خواهد و به نظر می رسد که مشتریان بزرگ این پدیده نروژی قصد پرداخت این رقم را دارند.

دورتموند تبحر خاصی در جذب و پرورش استعدادهای بزرگ و فروش آنها به رقم های بسیار بالا دارد. سوالی که وجود دارد این است که این باشگاه آلمانی قصد دارد کدام بازیکن را به عنوان جایگزین هالند انتخاب کند.

الکساندر ایساک مهاجم رئال سوسیداد بازیکنی است که دورتموند برای جایگزینی هالند او را زیر نظر دارد. این بازیکن 21 ساله سوئدی سابقه حضور در دورتموند را دارد. او بعد از این تیم راهی رئال سوسیداد شد و توانست در فصل جاری 12 گل برای تیمش به ثمر برساند.

در قرارداد این بازیکن جوان سوئدی ذکر شده است که دورتموند می تواند در ازای پرداخت 30 میلیون یورو او را دوباره به تیم برگرداند و  این باعث شده تا این باشگاه آلمانی باتوجه به درخشش او در فصل جاری لالیگا به دنبال بازگرداندنش باشد.

میشائیل زورک مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند در واکنش به جذب دوباره ایساک گفت:« او ابتدا در سوسیداد نیمکت نشین بود اما رفته رفته خود را به ترکیب اصلی رساند و در فصل جاری بهترین گلزن تیمش بوده است. ما این بازیکن را از نزدیک زیر نظر گرفته ایم اما فعلا هالند را داریم.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها