|

خاطره جالب ستاره سابق آرسنال از برخورد با مسی

جک ویلشر چند سالی با پیراهن آرسنال خوش درخشید ولی مصدومیت ها اجازه تداوم بازی های خوب را از او گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جک ویلشر زمانی پدیده آرسنال بود. او به قدری خوب بازی می کرد که همه را تحت تاثیر قرار می داد اما مصدومیت های متوالی در نهایت او را از فرم ایده آل دور کردند و اکنون برای بورنموث بازی می کند.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس در 18 سالگی چشم ها را به خود خیره می کرد و بدون شک یکی از بهترین بازی های او برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان بود.

آرسنال بازی رفت را در حالی که ابتدا یک گل عقب افتاده بود، توانست 2-1 پیروز شود. آرشاوین و فن پرسی دقایق 78 و 83 گلزنی کردند ولی در بازی برگشت توپچی ها مغلوب شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

ویلشر در مصاحبه با دیلی میل در مورد بازی خاطره انگیز برابر بارسا گفت:« وقتی در قرعه کشی به بارسا خوردیم، همه ما را تیم شکست خورده می دانستند و طبیعی هم بود. به یاد دارم، وقتی در تونل ورزشگاه با لیونل مسی روبرو شدم، به خودم گفتم تا 20 دقیقه شاید توپ هم به ما نرسد و شب طولانی و سختی در انتظارمان است اما در عمل شب خوبی رقم خورد.»

ویلشر ادامه داد:« پس از بازی با سمیر نصری نشسته بودیم و او به من گفت که پسر؛ این بهترین بازی ات بود و در یک سطح متفاوت کار کردی. تو باید همین روند را ادامه بدهی.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها