|

اصولی: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات شهرخودرو حل شود

تمام مدیران خراسان تمام تلاششان را می کنند تا مشکلات شرکت مادر روی تیم شهرخودرو تاثیر نگذارد و امتیاز این باشگاه برای خراسان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه افرادی که به من به عنوان نماینده هیات های استانی در هیات رئیسه فدراسیون رای دادند ممنونم و امیدوارم فضای مطلوبی در فدراسیون فوتبال شاهد باشیم و فرآیندها و روال کار  و فضای کار به گونه ای باشد که به خیر و صلاح فوتبال ملی باشد و ان‌شاءالله بتوانیم گام های موثری در این حوزه برداریم.

او ادامه داد: باید از مشکلات الان فدراسیون گردش کار دقیقی تهیه شود و ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است و بعد در این موارد اظهار نظر کنیم. در جریان پرونده ویلموتس هستم اما از جزئیات حقوقی آن اطلاعی ندارم.

اصولی در خصوص جوانگرایی در فدراسیون فوتبال گفت: میانگین تعریف جوان گرایی افزایش داشته است و من با چهل و دو سال سن زیاد هم جوان نیستم و در دهه میانی هستم اما جوانگرایی می تواند فضایی را مهیا کند که نگاه های جدید، رویکرد های متفاوت و یک اقبال به روش‌های جدید در فدراسیون ایجاد شود.

او در خصوص وضعیت تیم فوتبال شهر خوردرو گفت: این تیم متعلق به مردم خراسان است و مدتی شرکت شهر خودرو عهده دار بود و من با آقای حمیداوی صحبت کردم و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم حل شود اما اگر نشود امیدواریم فرآیندی طی شود که اصل این تیم و امتیاز این تیم دچار مشکل نشود من هم به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان پیگیر هستم. ما در مجموعه مدیریت از استاندار تا سایر مدیران استان پشتیبانی و حمایت می کنیم. استاندار روز جمعه در تمرین تیم حاضر شدند و قوت قلبی به آنها دادند. همه تلاش می کنیم تا تیم آسیب نرسد و مشکلات شرکت مادر تاثیری روی باشگاه نگذارد.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها