|

شفیلدیونایتد 0-2 لیورپول: برد حیاتی قرمزها

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-0 شفیلدیونایتد را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یورگن کلوپ که در چهار بازی قبلی شان در لیگ برتر 4 شکست پیاپی داشتند، امشب در خانه شفیلدیونایتد با دو گل به پیروزی رسیدند تا به بازگشت به جمع چهار تیم اول جدول امیدوار شوند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی یک ضربه آزاد، مک گولدریک می توانست روی تیر دوم دروازه لیورپول را باز کند اما واکنش خوب آدریان، مانع از گلزنی او شد.

در ادامه لیورپولی ها پیش کشیدند و در دقیقه 10، فیرمینو صاحب یک موقعیت خوب شد اما خروج خوب رمزدِیل، اجازه باز شدن دروازه شفیلد یونایتد را نداد.

برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 24، روی یک ضدحمله، لیورپول صاحب موقعیت شد ولی حضور به موقع فِلِک، دروازه شفیلد یونایتد را نجات داد.

چند دقیقه بعد نوبت صلاح بود که صاحب اولین موقعیت جدی اش در این دیدار شود اما رمزدیل با واکنش خوب، مانع گلزنی او شد. در دقیقه 32، بار دیگر رمزدیل به کمک شفیلد یونایتد آمد ضربه خطرناک رمزدیل را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقیقه 36، چیزی نمانده بود که یک گل به خودی به نام اوزان کاباک ثبت شد اما خوش شانس بود که داور پیش از ضربه او، آفساید مهاجم شفیلد یونایتد را اعلام کرد.

سه دقیقه بعد نوبت واینالدوم بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه شفیلد یونایتد امتحان کرد ولی این بار نیز رمزدیل مانع شد و توپ برگشتی را هم پیش از اینکه فیرمینو بتواند استفاده کند، آمپادو دور کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپول شروع بهتری داشت و در دقیقه 48 به گل رسید. روی حرکت خوب الکساندر آرنولد از سمت راست و پاس در عرض او، توپ با برخورد به بازیکن حریف مقابل کورتیس جونز قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54، سادیو مانه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما داور این گل را هم به دلیل آفساید نپذیرفت.

در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 58، مک‌برنی کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازیکنان شفیلد یونایتد سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این لیورپول بود که در دقیقه 64 به گل دوم رسید. فیرمینو که با پاس مانه درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان، ضربه ای زد که بعد از برخورد به برایان تغییر مسیر داد و از بالای سر رمزدیل وارد دروازه شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان لیورپول به خوبی بازی را اداره کردند و حتی می توانستند در دقیقه 80 به گل سوم برسند اما صلاح نتوانست از موقعیتی که روی ارسال رابرتسون برایش ایجاد شده بود، استفاده  کند.

در دقایق پایانی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها