|

RPG آبادانی ها دوباره به کار می افتد؟

صنعت نفت در حالی فردا مقابل پیکان بازی خواهد کرد که در بازی رفت، با درخشش طالب ریکانی موفق به شکست دادن این تیم شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر موفق شده بود پیکان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. این پیروزی سر آغازی بود بر یک نیم فصل درخشان برای شاگردان پورموسوی که در نهایت با رتبه پنجمی آنها کامل شد.

طالب ریکانی کاپیتان ماه‌شهری تیم صنعت نفت آبادان در آن دیدار ستاره تیمش بود، او ابتدا ضربه پنالتی را وارد دروازه پیکان کرد و چند دقیقه بعد با یک سر توپ دیدنی، گل برتری را به ثمر رساند. در عکس شادی ریکانی پس از گلش، تتوی وی روی زانوی پای چپش دیده شد که کلمه R.P.G را حک کرده بود، ریکانی که با لقب آرپی‌جی زن در بین هواداران آبادانی معروف بود بعد از نمایش درخشانش مقابل پیکان، از این لقب روی زانوزی خود نیز رونمایی کرد.

ریکانی در ادامه نیم فصل هم نمایش بسیار خوبی در صنعت نفت داشت و یکی از ستاره های تیمش در راه کسب رتبه پنجم دور رفت بود. او 6 گل برای نفت زد و یک پاس گل هم داد. هواداران تیم نفت اما در حالی که از درخشش ستاره های محبوب و نتایج خوب تیم شان در نیم فصل اول سرمست بودند با اظهارت مدیرعامل باشگاه در روزهای پایانی بهمن ماه شوکه شدند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی تیم و عدم تخصیص بودجه اعلامی، مدعی شد که برای دستیابی به منابع مالی لازم برای ادامه فصل مجبور خواهند بود به پیشنهاداتی که برای ستاره‌های این تیم ارائه شده پاسخ مثبت بدهند. یکی از گزینه‌هایی که بعد از درخشش در این فصل مورد توجه تیم‌های مدعی قرار گرفته، طالب ریکانی است. کاپیتان طلایی‌پوشان که با گل‌های خاص خود از سوی هواداران این تیم لقب آرپی‌چی زن را دریافت کرده و از محبوبیت بالایی نیز بین تیفوسی‌ها برخوردار است.

این اظهارات واکنش های بسیاری به دنبال داشت و باعث ناراحتی و نگرانی هواداران نفت شد. ریکانی نیز چند روز پیش در گفت و گو با ورزش سه به این اظهارت واکنش جالبی نشان داد و گفت: باشگاه گفته نامه پیشنهاد آمده. از چند باشگاه دیگر هم آمده است. نه من که چند بازیکن دیگر تیم هم پیشنهادات خوبی دارند. من برای من نه استقلال و نه هیچ تیم دیگری اهمیت ندارد. برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم اما من پسر این خاک هستم. خاکی که همه می‌دانند مردم آن چه شرایطی را دنبال می‌کنند و چه مشکلاتی دارند.

این اظهارات و البته مخالفت شدید هواداران باعث شد تا بحث فروش طالب فروکش کند. حال در شروع دوباره بازی های لیگ برتر و ورود به نیم فصل دوم طالب ریکانی امیدوار است که یک بار دیگر با درخشش های خود، از هواداران نفت دلبری کند. او فردا به امید تکرار اتفاقات بازی رفت وارد زمین خواهد شد و برای گلزنی مقابل پیکان تلاش خواهد کرد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها