|

توقف ماریتیمو با عابدزاده و علیپور برابر یاران سلمانی

پورتیموننسی با بازی تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل ماریتیمو که عابدزاده و علیپور را در اختیار داشت، به تساوی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننسی که همانند دیدار قبل جعفر سلمانی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم مونیسیپال دِ پورتیمائو به مصاف ماریتیمو رفت که این تیم امیر عابدزاده و علی علیپور را به طور همزمان در ترکیب خود می‌دید.

ماریتیمو پس از اینکه در هفت مسابقه رسمی اخیرش شکست خورده بود، امشب در دیدار خارج از خانه مقابل یاران سلمانی برای کسب پیروزی تلاش می‌کرد که در نهایت به گرفتن یک امتیاز رضایت داد.

یاران عابدزاده و علیپور که در دیدار رفت مقابل پورتیموننسی شکست خورده بودند، امشب در زمین این تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا ۱۸ امتیازی شوند و به رتبه هفدهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کند؛ پورتیموننسی هم با این نتیجه ۲۰ امتیازی شدند و در رده سیزدهم ایستادند.

امیر عابدزاده در دومین حضور پیاپی خود در ترکیب ماریتیمو، یک بار جلوگیری از گلزنی حریف داشت و دو خروج موفق ثبت کرد و علی علیپور نیز در حضور ۸۸ دقیقه‌ای برابر پورتیموننسی ۲ پاس کلیدی، یک سانتر، یک شوت، دو برتری در نبردهای زمینی و پنج پیروزی در جدال‌های هوایی داشت.

همچنین جعفر سلمانی، لژیونر ایرانی پورتیموننسی که در این فصل یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، از ابتدای نیمه دوم دیدار با ماریتیمو به زمین رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی