|

نساجی- آلومینیوم؛ متفاوت‌تر از نیم فصل اول

نساجی و آلومینیوم در شرایط بسیار متفاوت تر از آن چه که در نیم فصل اول شاهد بودیم، به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم آلومینیوم با قرار گرفتن در رتبه دوم لیگ دسته یک فصل گذشته، جواز صعود به لیگ برتر را برای اولین بار در تاریخ به دست آورد. این تیم تازه وارد شروع خوبی در لیگ برتر نداشت و دو بازی ابتدایی اش را با شکست پشت سر گذاشت.

 

 

اوشاید در آن مقاطع کسی فکرش را نمی کرد که در پایان نیم فصل اول، آلومینیوم رتبه ششم را به خود  اختصاص دهد. این تیم اما بعد از دو شکستی ابتدای فصلی که داشت، با یک خیز بلند و قابل توجه 7 هفته بدون باخت را پشت سر گذاشت و تا رتبه هفتم صعود کرد. با حفظ همین روند و شکست دادن رقبای بزرگی چون پرسپولیس و تراکتور، آلومینیوم نیم فصل اول را با رتبه ششم و بالاتر از خیلی از مدعیان روی کاغذ به پایان رساند.

 

 

این در حالی بود که نساجی بعد از پیروزی هفته اول مقابل آلومینیوم تنها یک بار دیگر موفق به پیروزی در نیم فصل شد. این تیم با متحمل شدن 10 باخت، بیشترین شکست را در نیم فصل داشت و با رتبه پانزدهم دور رفت را به پایان رساند.

به این ترتیب تقابل دو تیم در هفته اول دور برگشت یک تقابل کاملا متفاوت خواهد بود. تقابلی که در آن دیگر آلومینیوم آن تیم تازه لیگ برتری شده نیست و نساجی هم بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل تلخ به دنبال جبران است. البته این بار دیگر آلومینیومی ها پیراهن تیم ملی ایتالیا را هم به تن ندارند و با لباس های مخصوص خودشان به میدان می روند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها