|

واکنش محمد مومنی به انتخابات فدراسیون

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید شهاب عزیزی خادم می‌تواند عملکرد خوبی در سمت ریاست فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال استقلال درباره انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد:

این تصمیمی بوده که گرفته شده و باید به رای و نظر مجمع احترام گذاشت. اگر چه عزیزی خادم چهره جوانی دارد اما با مدیریت کلان آشناست و در عرصه فوتبال چندین سال کار کرده و قابلیت مدیریتی خوبی دارد و به همین دلیل توانست آرای مجمع را به نفع خود تغییر دهد. امیدوارم با آمدن ایشان فوتبال ما بتواند از این نابه‌سامانی نجات پیدا کند و با یک برنامه‌ریزی چارچوب‌بندی شده، موافقان و مخالفان بتوانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند. امیدوارم در این مسیر از نخبگان ورزشی و مدیران باشگاه برای آینده فوتبال ایران نظرخواهی شود تا شرایط به صورت مطلوب پیش برود.

محمد مومنی در واکنش به رای نیاوردن علی کریمی در این انتخابات گفت:

ما فوتبال بازی می‌کنیم اما تصمیم‌ها را افراد دیگری می‌گیرند. ما افتخارات را دو دستی تقدیم آن‌ها می‌کنیم و آن‌ها برای ما تصمیم می‌گیرند. ما به آن‌ها مشاوره می‌دهیم چون آن‌ها قدرت سیاسی بالاتری دارند و اعتقادی ندارند که فوتبالی‌ها می‌توانند به کرسی مدیریت بیایند چون هنوز افراد بزرگ‌تر قدرت هضم افراد مخالف را ندارند و این باعث می‌شود هیچ جایگاهی نداشته باشیم. من برای علی کریمی به خاطر برخوردی که با او داشتند بسیار متاسفم البته او قدم بزرگی برداشت و راه را برای فوتبالی‌ها باز کرد که فوتبالی‌ها در عرصه تصمیم‌گیری می‌توانند حضور پیدا کنند.

محمد مومنی در پاسخ به این سوال که آیا عزیزی خادم می‌تواند از پس بدهی‌های دردسرساز فدراسیون فوتبال برآید؟ خاطرنشان کرد:

تدبیری که ایشان دارد، به افراد ورزشی نزدیک است. فوتبال پولساز است به شرطی که بال‌های درآمدزایی فوتبال باز شوند. آقای عزیزی خادم نظرات جدیدی در این زمینه دارد و فکر می‌کنم با توجه به نقطه نظراتی که دارد، بتواند کشتی به گل نشسته فدراسیون را به آب بیندازد.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با حضور عزیزی خادم، آبی‌پوشان پایتخت شرایط بهتری کسب خواهد کرد؟ اظهار کرد:

نگاه رئیس فدراسیون فوتبال به معضلات و مشکلات تیم‌های هواداری تاثیرگذار خواهد بود. آقای عزیزی خادم اگر نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پرطرفدار داشته باشد، می‌تواند تسهیل‌کننده امور فوتبالی ما شود و با این روند می‌توانیم بازیکنان خوب و با کیفیتی به تیم ملی بدهیم و آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود. عزیزی خادم جوان و فعال است و می‌تواند قدرت ریسک بالایی داشته باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آینده فدراسیون فوتبال را با عزیزی خادم چطور می‌بیند؟ گفت:

کسانی که به عزیزی خادم رای دادند قطعا به ایشان اشراف دارند و قطعا کارهای خلاقانه رئیس جدید فدراسیون می‌تواند راهگشا باشد و ما را به سرمنزل مقصود برساند. درآمدزایی ایشان می‌تواند معضلات و مشکلات را با یک برنامه تدوین شده، برطرف کند و افراد مختلفی را به کار بکشد و با یک استراتژی مناسب، نظرات نو را در فدراسیون بیاورد و ما را به فوتبال روز دنیا نزدیک کند.

منبع : پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها