|

هشدار جدی پپ گواردیولا به سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، پس از ابتلا به کرونا از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد.

لینک کوتاه کپی شد

پپ گواردیولا ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، معتقد است که آگوئرو خودش باید جایگاهش در ترکیب سیتیزن ها را دوباره به دست بیاورد.

با وجودی که آگوئرو از زمان پیوستن به سیتی در سال ۲۰۱۱ تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شده است، اما گواردیولا قصد ندارد بر اساس دستاوردهای گذشته، جایگاه ثابتی را در ترکیب اصلی این تیم به مهاجم آرژانتینی تقدیم کند.

با توجه به موفقیت چشمگیر سیتیزن ها در هفته های اخیر و رکورد خیره کننده ۲۰ پیروزی پیاپی این تیم، گواردیولا مجاز است تا هر تصمیمی که صلاح می داند برای انتخاب بازیکنان تیمش بگیرد.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا آگوئرو باید به اوج آمادگی خود برسد تا بتواند برای سیتی بازی کند، گفت:

“او این را می داند. او از روز اول این را می دانست، بازیکنانی برای ما به میدان می روند که شایسته بازی باشند.

از روز نخست تمام حرف من این بوده: کاری که دو ساعت پیش کردیم، گذشته و تمام شده است.

این فقط در مورد سرخیو صدق نمی کند، این موضوع برای همه یکسان است. من تلاش می کنم تا تصمیمات عادلانه ای بگیرم. عادلانه برای یک بازیکن، ناعادلانه برای بازیکن دیگری است.

سرخیو برای ما بسیار مهم است. او مهمترین گل های تاریخ این باشگاه را زده است. ما می خواهیم که به او کمک کنیم.”

آگوئرو در دیدار روز شنبه منچسترسیتی برابر وستهام برای سیتیزن ها به میدان رفت. این نخستین باری بود او که از سوم ژانویه و برد ۳-۱ سیتی برابر چلسی بازی می کرد.

او پس از ابتلا به کرونا، حضور در ۱۴ بازی سیتی را از دست داده بود. آگوئرو در فصلی که ممکن است آخرین فصل او به هراه سیتیزن ها باشد، تنها ۱۱ بار برای این تیم به میدان رفته است.

علاوه بر ابتلا به کرونا، او در این فصل در دو دوره نیز به دلیل جراحی زانو و همچنین مصدومیت از ناحیه همسترینگ از میادین دور بود.

منبع:پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها