|

اعتیاد سه بازیکن تیم ملی انگلیس به قرص خواب و الکل

نشریه انگلیسی سان در گزارشی از یک عادت عجیب و خطرناک در میان بازیکنان لیگ برتر انگلیس پرده برداری کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 بسیاری از بازیکنان لیگ برتر انگلیس قرص های خواب را همزمان با نوشیدنی های الکلی مصرف می کنند تا حال متفاوتی پیدا کنند و همین مسئله به یک اپیدمی عجیب تبدیل شده است.

قرص های خواب همون زوپیکلون و زولپیدم هیچ کدام در میان داروهای غیرمجاز توسط کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ ثبت نشده اند اما مصرف آن در میان فوتبالیست ها به شکل قابل توجهی رو به افزایش است. کالین بلاند، مدیر اجرایی سازمان خیریه "اسپورتینگ چانس" در این باره گفت:"در طول دوران شیوع کرونا ، شیوع این رفتار به شکل قابل توجی گسترش پیدا کرده است. ما، لیگ برتر و باشگاه های بازیکنان سعی می کنیم که جلوی این کار را بگیریم اما در دوران قرنطینه چنین کاری سخت شده بود و یک طوفان بزرگ ایجاد کرده بود."

"اسپورتینگ چانس" یک بنیاد خیریه است که توسط تونی آدامز ستاره سابق آرسنال ایجاد شده است و مسئولان این نهاد می گویند که بازیکنان زیادی هستند که برای فرار از اعتیاد به قرص های خواب به کمک نیاز دارند. در حقیقت سه بازیکن تیم ملی انگلیس با اعتیاد به این قرص ها مذاکره می کنند و دوران فوتبالشان در مسیر نابودی قرار دارد  که هر چند که نام آنها افشا نشده اما جزئیاتی در موردشان منتشر شده است.

بازیکن شماره یک، یکی از مستعدترین بازیکنان در نسل خودش است و در رختکن تیمش همه از این مشکل خبر دارند. او قرص های خواب را در کنار نوشیدنی های الکلی مصرف می کند و اعتیادش روی عملکردش در تمرینات تاثیر منفی گذاشته است.  بازیکن شماره دو، سالها تجربه حضور در تیم ملی انگلیس را دارد که در ابتدا باشگاهش برای او مصرف زولپیدم را تجویز کرد و حالا به مصرف الکل و قرص اعتیاد پیدا کرده است. نامزدش وقتی که حال و روزش را دید، از او خواست تا به پزشکان مراجعه کند. بازیکن سوم نیز یکی از اعضای ثابت تیم ملی انگلیس است اما به نظر می رسد که هرگز نمی تواند در سطح انتظارات و توقعاتی که از او می رود، ظاهر شود.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها