|

برد دوباره الریان و شجاع مقابل یاران منتظری

الریان موفق شد حریف خود را در مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ قطر شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۱ جام امیر قطر تیم الریان در حالی که شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب خود داشت از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه به مصاف الخریطیات و یاران پژمان منتظری رفت.

پژمان منتظری که پس از مصدومیت پنج هفته‌ای طی دو دیدار اخیرشان به میدان رفته و حضور ثابت مقابل الخور و الریان داشته، امشب هم از ابتدا برابر یاران شجاع خلیل‌زاده حضور داشت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. در سمت مقابل شجاع خلیل‌زاده مثل هفت مسابقه رسمی گذشته الریان امشب هم با حضور در ترکیب اصلی، 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

تقابل امشب مدافعان ایرانی، با برتری یاران شجاع خلیل زاده همراه بود؛ آنها موفق شدند این دیدار را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شوند. یوهان بولی هر دو گل الریان در دقایق 1+45 و 83 به ثمر رساند. محمد شعبان از الخریطیات نیز در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد.

لازم به ذکر است که یاران منتظری و خلیل‌زاده دوشنبه شب هفته گذشته نیز در لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با برتری ۳ بر صفر الریان مقابل الخریطیات به پایان رسید.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها