|

بدهی 14 میلیاردی شاگردان رحمتی؛ شهرخودرو در آستانه فروپاشی

مشکلات شهرخودرویی‌های یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و هر روز اوضاع این تیم را بدتر از قبل می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد حمیدوای مالک شهرخودرو که بعد از دستگیری چند تن از مدیران اقتصادی این هلدینگ مدت زمان زیادی از انظار عمومی دور بود، به یک باره در مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال حاضر شد و اعلام کرد به زودی مشکل این تیم حل می‌شود.

شهرخودرو حالا هفته‌هاست با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم‌ می‌کند که آخرین آن مربوط به نامه سازمان تربیت بدنی آستان قدس رضوی ‌می‌باشد. در صورتی که این باشگاه مطالبات خود را به آستان قدس پرداخت نکند این تیم دیگر نمی‌تواند در ورزشگاه امام رضا(ع) تمرین و بازی کند.

مشکل جدید یوزهای مشهدی که در هفته جدید برای آنها پیش آمده پرداخت مطالبات مربی و بازیکن خارجی این تیم است. میروسلاو اسلاووف مهاجم سابق  و اوکراینی شهرخودرو  که پس از حواشی فراوان به  این تیم پیوسته بود حالا از این باشگاه به فیفا شکایت کرده است و خواستار پرداخت طلب 400 هزار دلاری خود از این تیم شده است در ادامه نیز کوزین برای دریافت مطالبات 150 هزار دلاری است  2 روز پیش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده تا در این بحبوحه شهرخودرویی‌ها متهم به پرداخت  14 میلیارد تومان به این دو شاکی خود باشند.

درحالی که در بازی شهرخودرو و ماشین سازی از آنجایی که این تیم پول تست کرونا خود را پرداخت نکرده بود بازی این تیم در آستانه لغو بود. اما مهدی رحمتی سرمربی این تیم وارد میدان شد اجازه حضور شاگردانش در این بازی صادر شود.

با توجه به پلمپ نمایندگی‌های شهرخودرو در مشهد، عدم حمایت شهرداری مشهد از این تیم با توجه به قوانین ، وضعیت حقوقی این هلدینگ و از همه مهم تر این بدهی سنگین یوزهای مشهدی به مربی و بازیکن سابق خود حالا می‌توان گفت این تیم در آستانه فروپاشی است.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها