|

فرهاد مجیدی برای استقلالی شدن چه شروطی داشت؟

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد فرهاد مجیدی در هنگام عقد قرارداد هیچ شرطی را با آن‌ها مطرح نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

 درحالی که گفته می‌شود فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال شروطی مطرح کرده، اما مسئولان این باشگاه ارائه هر گونه شروط از سوی سرمربی جدید را تکذیب کرده اند.

گفته شده که یکی از درخواست‌های قطعی مجیدی بازگشت میلیچ است، اما مدیران باشگاه استقلال قول قطعی به سرمربی نداده اند و فقط ابراز امیدواری کرده اند که با تامین منابع بتوانند این مشکل را از میان بردارند. با توجه به اینکه مجیدی همواره شرایط سختی را در قرارداد خود درنظر می‌گیرد، اما از صحبت‌های مددی پیدا است که این بار اتفاقات دیگری رخ داده و مجیدی در قرارداد نرم تری را با باشگاه استقلال منعقد کرده است.

البته نباید فراموش کنیم که فرهاد بعد از جدایی در مرحله دوم مربیگری اش از استقلال مبالغی هم از باشگاه طلب داشت وحتی می‌توانست از استقلال شکایت کند، اما چنین اقدامی را انجام نداد تا در فضایی تنش آمیز از این باشگاه جدا نشود. به هرحال حضور مجیدی در استقلال بسیاری از هواداران این باشگاه را امیدوار کرده و اصولا اعمال شرط و شروط درفضایی کنونی نمی‌تواند زیبنده هیچ یک از طرف‌های مذاکره باشد. باید دید که فضای دوستانه‌ای که درهمین ابتدا میان مدیرعامل و سرمربی شکل گرفته آیا تا آخر نیز ادامه خواهد داشت یا خیر؟!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها