|

انتقاد هواداران پورتو به دلیل نیمکت‌نشینی طارمی

سرمربی تیم فوتبال پورتو به دلیل نیمکت نشینی طارمی و چند بازیکن دیگر در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال میان تیم‌های پورتو و براگا برگزار شد و در پایان پورتو که در بازی رفت به تساوی یک – یک رضایت داده بود، با قبول شکست ۳ بر ۲ از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مهدی طارمی که در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون یک شانس مسلم گلزنی را از دست داده بود، با تصمیم کونسیسائو کار را از روی نیمکت آغاز کرد و از دقیقه ۲۸ فرصت حضور در ترکیب پورتو را به دست آورد.

این تصمیم سرمربی ۴۶ ساله پورتو که برخی از هواداران این تیم از آن به عنوان اقدامی برای تنبیه طارمی به دلیل فرصت سوزی در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون یاد کردند، با انتقاد برخی از هواداران پورتو مواجه شد و آن‌ها معتقد بودند که طارمی باید از ابتدا در ترکیب به میدان می‌رفت.

یکی از هواداران پورتو در این باره اظهار کرد: نیمکت نشینی بازیکنانی مانند زیدو، سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی در بازی نیمه نهایی جام حذفی چه توجیهی دارد؟ کونسیسائو دوست دارد همه چیز را پیچیده کند.

هوادار پورتو نیز با تمجید از مهاجم ایرانی تیمش عنوان کرد: موسی مارگا دست و پا چلفتی است. جالب بود که طارمی در ترکیب اصلی نبود، در حالی که هیچ مهاجمی در پرتغال نمی‌تواند مانند او از فضای اطراف خود استفاده کند. سبک بازی طارمی شبیه مایکل آنتونیو و لوکاکو است. او بازیکنی است که می‌تواند در بازی تفاوت ایجاد کند.

منبع:برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها