|

اگر کمالوند با استقلال تمام کرده، سراغ دیگری می‌رویم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که اگر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با باشگاه استقلال تمام کرده، بوشهری‌ها با مربی جدیدی توافق می‌ک…

لینک کوتاه کپی شد

سعید مسیگر درباره اینکه اسماعیل خلیل‌زاده از حل مشکل فراز کمالوند برای حضور در استقلال خبر داده بود،‌ اظهار داشت: ما همچنان منتظریم با خود کمالوند صحبت کنیم. شنیدم باشگاه کمالوند با استقلال تمام کرده و اگر قرار به جدایی است، بهتر است که این اتفاق در فضایی دوستانه رخ دهد. با کمالوند هم که در روزهای اخیر در این باره صحبت می‌کردیم، می‌گفتیم جدایی باید در فضای دوستانه انجام شود.

وی در مورد تصمیم باشگاه شاهین در صورت قطعی شدن حضور فراز کمالوند در استقلال تصریح کرد: ما منتظر تماس کمالوند هستیم و اگر او تمام کرده است، به سمت مربی جدیدی می‌رویم. بالاخره فوتبال جریان دارد. ما که مخالفت خود را با این جدایی اعلام کردیم، اما مربیان می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه و با پیامک فسخ کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه با کمالوند یا استقلال بر سر پرداخت مبلغی توافق کرده‌اند یا خیر، به تسنیم گفت: خیر. ما و باشگاه استقلال هیچ ارتباطی با هم برقرار نکردیم. باشگاه تمام مبلغی را که تاکنون باید به کمالوند پرداخت می‌کرد، پرداخت کرد و اکنون نه طلبکار هستیم، نه بدهکار.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها