|

گرت بیل: من دیگر ۲۱ ساله نیستم!

گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام ابراز امیدواری کرد روزهای درخشانی پیش رو داشته باشد….

لینک کوتاه کپی شد

 گرت بیل در هفته های اخیر در اوج آمادگی قرار داشته و در کل در این فصل در ۱۵ بازی ۹ بار موفق به گلزنی شده است. گرت بیل دیشب برابر پالاس نیز دو بار موفق به گلزنی شد تا نشان دهد به روزهای اوج بازگشته است. حالا این ستاره ولزی در مورد شرایط خود در ترکیب تاتنهام صحبت کرده است.

گرت بیل گفت: “شما باید احساس خوبی داشته و سپس از فرصت ها استفاده کنید. ممکن است روزهای خوب و بدی داشته باشید، بنابراین مسئله اصلی صبور بودن است و باید هنگامی که فرصتی پیدا می کنید از آن استفاده کنید. من دیگر ۲۱ ساله نیستم. فقط می خواهم به سختی تلاش کرده و از فرصت های خود در هر مسابقه ای استفاده کنم.

من فکر می کنم به همین دلیل راهی تاتنهام شدم. بازیکنان هجومی این باشگاه، چه آنها که در زمین حضور پیدا کرده و چه آنهایی که نیمکت نشین هستند فوق العاده بازی می کنند. همه بازیکنان یکدیگر را به سمت جلو سوق می دهند و کسب این سه امتیاز خوشحال کننده بود. تیم های زیادی برای کسب سهمیه تلاش می کنند، پس باید به سختی کار کرد. حالا در شرایط خوبی هستیم و دوباره اعتماد به نفس پیدا کرده ایم و من امیدوارم که بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

درخشش هری کین؟ او یک بازیکن فوق العاده و یک مهاجم درخشان است. او برابر پالاس دوباره این مسئله را ثابت کرد. هری کین باز هم عملکرد درخشانی داشت و ما خوش شانس هستیم که او را در ترکیب داریم.”

منبع:مدال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها