|

مدیرعامل آلومینیوم: به روز‌های اوج‌مان برمی‌گردیم

سعید عباسی: دنبال این هستیم که این خلأ را پر کرده و با انتخاب سرمربی جدید به مسابقات ادامه دهیم و به روزهای اوج مان باز می‌گردیم.

لینک کوتاه کپی شد

وی در مورد اینکه آلومینیوم فصل را خوب شروع کرد اما پس از جدایی رسول خطیبی این تیم افت کرد، گفت: با دوستان در کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا به این وضع که سرمربیان تیم خود را در میانه فصل رها می‌کنند و می‌روند، رسیدگی شود. امیدوارم ترتیبی داده شود که این قوانین تصحیح شود و به این راحتی تغییر و تحولات یک تیم را به هم نریزد. این کار ناراحتی برای هواداران و مردم در پی دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عنوان کرد: من امروز برای ادامه طرح شکایت در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردم. ما شرایط کلی را در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم دیگر تیم‌ها دچار این مشکلات و آسیب‌ها نشوند. باید نگاه اینطور باشد که مردم دلخوشی‌شان تیم شهر و استان‌شان است.

وی در مورد اینکه آیا خطیبی بندی برای جدایی از این تیم در قراردادش وجود داشت یا خیر، گفت: اینکه این جدایی لطمه زده است را شما آسیبش را می‌بینید. ما هم در هیأت مدیره باید زودتر از اینها تصمیم می‌گرفتیم. من به هیأت مدیره گفته بودم این جابجایی باید زودتر انجام شود. اتفاق سنگینی نیفتاده اما ما لطمه‌های سنگینی دیدیم. صحبتی که با اعضای هیأت رئیسه داشتیم این بود که باید مواردی لحاظ شود که قراردادها اول به رؤیت کمیته‌ای برسد که تیم‌ها به این شکل تاوان ندهند. سرمربی که جدا می‌شود، دستیاران هم ساز جدایی می‌زنند. با این اتفاق تیم‌ها به شدت آسیب می‌بینند. این آسیب را در بازی با سپاهان به شدت لمس کردیم و مقصر آن ما نیستیم. این وجدان کاری دوستان است که به آنها اجازه می‌دهد به این شکل از تیم جدا شوند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد استعفای برخی اعضای هیأت مدیره این باشگاه اظهار داشت: اکرمی به شدت در چند وقت اخیر در کنار تیم بوده و استعفای او به خاطر انتخابات اخیر بوده که احساس کرد مشغله‌اش زیاد می‌شود. در خصوص دیگر اعضای هیأت مدیره هم هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. جلسه‌ای را داشتیم اما تصمیم‌گیری در این خصوص منوط به خود دوستان است.

وی در مورد اینکه چه گزینه‌هایی برای سرمربیگری آلومینیوم اراک مطرح است، گفت: بیش از ۵، ۶ گزینه مطرح شده است. در کمیته فنی باشگاه در مورد آنها بحث شد که چه کسی در این شرایط می‌تواند به تیم کمک کند. سرمربی که انتخاب می‌شود باید به سرعت به تیم اضافه شود. ما ۲ بازی آخرمان را که در جام حذفی است را برگزار می‌کنیم و پس از آن تیم وارد اردو می‌شود و تغییر و تحولات را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت:‌ در باشگاه‌های دیگر هم این اتفاق افتاده و دچار بحران شده‌اند. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، اما آنچه که برای ما خیلی تأسف‌بار است، علل و عواملی است که این مسائل را به وجود می‌آورد. در مورد بازیکنان هم تأکید می‌کنم به هیچ‌کس اجازه جدایی تا انتخاب سرمربی نمی‌دهیم. بازیکنانی در زمان خطیبی جدا شدند که باید نفراتی به مراتب بهتر از آنها جذب شوند.

منبع : برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها