|

الهامی: حق تماشاگران نساجی این شرایط نیست

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است با حمایت تماشاگران این تیم به موفقیت برسد.

لینک کوتاه کپی شد

 ساکت الهامی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی با نساجی مازندران اظهار کرد: امیدوارم خدا این توفیق را به من بدهد تا بتوانم خدمت خوبی در نساجی داشته باشم و  کار ناتمامی که از گذشته مانده بود را در این تیم بزرگ انجام دهیم.

او ادامه داد: می‌دانم شرایط تیم به شکلی است که مردم را سرخورده و دل‌شکسته کرده است. حق هواداران این شرایط نیست و متاسفانه نساجی هم جایگاه خوبی در جدول ندارد و نباید اینجا باشد.

سرمربی نساجی خطاب به تماشاگران این تیم گفت: یک خواهشی از هواداران دارم؛ الان شرایط طوری است که همه نیاز به حمایت یکدیگر داریم؛ باید یک تیم واقعی شویم چون این تیم برای یک شخص، مالک و ... نیست؛ این تیم برای مردم مازندران و دل‌خسته‌هایی است که سال‌ها زحمت کشیدند و تیم را لیگ برتری کردند.

الهامی اضافه کرد: حق نساجی چنین جایگاهی نیست و نباید این شرایط را تجربه کند، اما گاهی اوقات وضعیت طوری رقم می‌خورد که بر وفق مراد نیست ولی مطمئنم هواداران که صاحبان اصلی این تیم هستند، با ما همسو و همراه شوند و کمک کنند، موفقیت دور از دسترس نیست.

او یادآور شد: امیدوارم روزی برسد که جشن بقا در لیگ برتر را بگیریم و سال آینده برای کسب سهمیه آسیایی بجنگیم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و باید موفق شود.

سرمربی نساجی ادامه داد: تنها دل نگرانی من غیبت هواداران در بازی‌های خانگی است. ای کاش تماشاگران ما در استادیوم بودند و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. دست تک تک طرفداران نساجی را می‌بوسم و امیدوارم دعای آنها بدرقه راه ما باشد چون این بازیکنان سربازان آن مردم هستند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها