|

اولین روز کاری لاپورتا در بارسلونا

خوان لاپورتا در اولین گام به فکر تمدید قرارداد لیونل مسی است و البته شایعه حضور ژاوی و یوردی کرویف را فعلاً تکذیب می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

خوان لاپورتا اولین روز کاری خود را به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا پشت سر گذاشت. او در اولین گام از این گفت که لیونل مسی به او بابت برنده شدن در انتخابات ریاست باشگاه، تبریک گفته است: «واقعاً خوشحال کننده بود که دیدم مسی برای رای دادن پای صندوق رفت. این یک دلیل دیگر برای این بود که او عاشق بارسلوناست. من کاملاً مطمئن هستم که او می‌خواهد اینجا بماند. او جزو اولین نفراتی بود که به من بابت برنده شدن در انتخابات تبریک گفت که البته این موضوع کاملاً طبیعی است.»

او از این گفت که پیش از این هیچ برنامه ای را در مورد بارسا فاش نکرده است: «هیچ چیز را در مورد شایعاتی که وجود دارد مثل آمدن ژاوی به عنوان سرمربی و اینطور مسائل تایید نمی‌کنم. هیچ تعهدی به کسی نداده‌ام. وقتی کاملاً بر اوضاع باشگاه مسلط شویم آن موقع تصمیمات لازم را خواهیم گرفت. ضمن احترام به کارمندان باشگاه باید بگویم که باید با همه آنها صحبت کنم و در مورد آن مسائل نیز تصمیم بگیرم. در مورد ژاوی و یوردی کرویف هم باید همین را بگویم که هیچ مورد قطعی وجود ندارد و با کسی در این زمینه‌ها صحبت نکرده‌ام.»

لاپورتا اولین انتصاب خود در پست ریاست باشگاه را نیز همان روز اول انجام داد و فران رِوِرتر را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد، کسی که سابق مدیریت در یک گروه الکترونیکی بزرگ در اسپانیا را در کارنامه خود دارد. رورتر جانشین اسکار گرائو شده است که ماه پیش همراه با جوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسا و دو مدیر دیگر این تیم توسط پلیس دستگیر شدند که دلیل اصلی آن ماجرای جنجالی موسوم به «بارسا گیت» بود. در این ماجرا رؤسا و مدیران باشگاه بارسا متهم شدند که در شبکه‌های اجتماعی هزینه کرده‌اند که با نوشتن مطالبی اعتبار ستاره‌های تیم از جمله لیونل مسی، جرارد پیکه و ... را نزد هواداران تیم خدشه‌دار کنند. 

از یوردی کرویف به عنوان مدیر ورزشی باشگاه نام برده می‌شود اما صحبت‌های اخیر لاپورتا نشان می‌دهد که او شاید برنامه‌های جدیدی در این مورد داشته باشد. در مورد سرمربی تیم، اوضاع رونالد کومان با توجه به نتایجی که اخیراً تیم گرفته است خوب به نظر می‌رسد. بارسا حالا در مکان دوم جدول با یک بازی بیشتر، فقط سه امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله دارد، ضمن اینکه در جام حذفی به فینال رسیده است. 

بارسلونا در زمینه مالی اما چالش‌های زیادی دارد که لاپورتا باید برنامه‌هایی جدی برای رفع این مشکلات داشته باشد. ماجرای بحران کرونا و قراردادهای سنگین ستاره‌های بارسلونا باعث شده این تیم بدهی‌های زیادی داشته باشد. لاپورتا در اولین گام به فکر تمدید قرارداد لیونل مسی است تا وعده انتخاباتی خود را عملی کند و سپس به رفع موانعی همچون مشکلات مالی تیم فکر خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها